Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,


Co sądzicie o tym BMW:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-2006r-e61-ID6DIBnp.html#f0fe16795f


WBANJ31080CP85124

09/01/2006

KOS13606


Byłem w okolicach Oświęcimia i przypadkowo trafiłem na ten samochód a akurat poszukuje dużego kombi. Pobieżnie go obejrzałem i odbyłem jazdę próbną. Nic szczególnego podczas jazdy nie zauważyłem.


Gość ma to auto od 8 lat. Na razie wynegocjowałem cenę 12k zł. Jeszcze nie byłem z nim u mechanika więc jeśli coś wyjdzie jeszcze uda się zejść z ceny.


Ubezpieczenie opłacone. W raporcie z historii pojazdu nie ma informacji o szkodach.


Jak oceniacie? Mina?

Opublikowano
Dzień dobry,


Co sądzicie o tym BMW:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-2006r-e61-ID6DIBnp.html#f0fe16795f


WBANJ31080CP85124

09/01/2006

KOS13606


Byłem w okolicach Oświęcimia i przypadkowo trafiłem na ten samochód a akurat poszukuje dużego kombi. Pobieżnie go obejrzałem i odbyłem jazdę próbną. Nic szczególnego podczas jazdy nie zauważyłem.


Gość ma to auto od 8 lat. Na razie wynegocjowałem cenę 12k zł. Jeszcze nie byłem z nim u mechanika więc jeśli coś wyjdzie jeszcze uda się zejść z ceny.


Ubezpieczenie opłacone. W raporcie z historii pojazdu nie ma informacji o szkodach.



Jak oceniacie? Mina?

 


Ot zwykłe, stare, wyeksploatowane e61. Czy mina? Niekoniecznie, aczkolwiek nie liczyłbym na to, że nic nie dołożysz po zakupie. Kwestia 2ga - prawdopodobnie ożenisz się z tym autem na zawsze, bo ciężko będzie to dalej odsprzedać :)

http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
Opublikowano

Ten 2.0 diesel to wersja z tym problematycznym rozrządem który wymaga wyciągania silnika?


Właśnie przez ten upust coś mi śmierdzi. Coś za łatwo zszedł z ceny. Zapytałem się go czy jest coś do roboty. Powiedział że rozrząd. Do tego zauważyłem że opony też będą do wymiany. I w aucie brakuje dywaników. Powiedział że zejdzie 4k.


Jeśli będę zainteresowany to mam zadzwonić. Nawet przyjedzie do mnie do Krakowa do mojego mechanika żebym sobie sprawdził to auto i jeśli coś wyjdzie to jeszcze upuści z ceny chociaż on twierdzi że jest pewny stanu tego auta.


W skrócie sytuacja wygląda tak. Aktualnie mam Saaba 9-3 1.9 150KM. Auto jest już ze mną 8 lat i niestety ostatnią zaczęło się trochę sypać. Co chwilę są z nim jakieś problemy. Np. dosłownie parę dni temu pękł mi przewód od chłodnicy. Niedługo do naprawy będzie turbo. Pierwsza opcja to: ładuje w to auto jeszcze kilka tysięcy i mam go na kolejne kilka lat tylko że wartość napraw pewnie niedługo będzie równowarta wartości samochodu. Do tego auto jest już trochę za małe. Druga opcja: szukam czegoś innego większego. Akurat przypadkiem trafiłem na to BMW. Co byście zrobili?


A jeśli nie to BMW to jakie czego szukać za około 16k? Jedyne wymagania to Diesel/LPG, automat, duży bagażnik, kombi/sedan. Myślałem nad Volvo XC70, V70 tylko że tam automaty są słabe i szanse na naprawy za 10k duże.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kolego to jest BMW i to stare, 10k zł można tu nastukać, bazując tylko na godzinnych oględzinach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W wielu przypadkach lepszy stary 2,0d 163KM niż 2.0d 177KM.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skąd pomysł na wymianę rozrządu w m47n2? Chyba, że to jego drugie 350 tys. km to faktycznie może wymagać weryfikacji, co oczywiście nie oznacza konieczności wymiany.


VIN WBANJ31080CP85124

Code / Type E61 / NJ31

Chassis Touring (5 Doors)

Market Europe (left Steering)

Engine M47/T2 (2.00 l / 120 kW)

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission automatic

Color Titan-silber (354)

Upholstery Leder "dakota"/schwarz (LCSW)

Manufacturer BMW AG / Dingolfing, Germany

Production Date 2005-12-12

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

216 Servotronic Servotronic

2RA Lt/aly Wheels Trapeze Styling 134 Lm Raeder Trapezstyling 134

302 Alarm System Alarmanlage

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

386 Roof Rail Dachreling

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

441 Smokers Package Raucherpaket

442 Cupholder Getraenkehalter

4AL Interior Trim Finish. Titanium Dark Interieurleisten Titan Dunkel

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

698 Area-code 2 Area-code 2

761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch

877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall

886 Dutch / On-board Documentation Hollaendisch / Bordliteratur

8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung

8SP Cop Control Cop Steuerung

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bierz go do mechanika i wyjdzie co ma pod spódnica, to są stare auta, przebieg 350k, żadnego full wypasu, zwykły 2.0d, to ile ma kosztować, jakby kosztował 30, to by była wojna jak można takiego gruza tak wycenić, jak jest za 16 to na bank jest gruz i zaraz koła odpadną, ogarnijcie się, normalna cena jak za styrane e61 z 2.0d.

 

W skrócie sytuacja wygląda tak. Aktualnie mam Saaba 9-3 1.9 150KM. Auto jest już ze mną 8 lat i niestety ostatnią zaczęło się trochę sypać. Co chwilę są z nim jakieś problemy. Np. dosłownie parę dni temu pękł mi przewód od chłodnicy. Niedługo do naprawy będzie turbo. Pierwsza opcja to: ładuje w to auto jeszcze kilka tysięcy i mam go na kolejne kilka lat tylko że wartość napraw pewnie niedługo będzie równowarta wartości samochodu. Do tego auto jest już trochę za małe. Druga opcja: szukam czegoś innego większego. Akurat przypadkiem trafiłem na to BMW. Co byście zrobili?

Nie możesz myslec, ze jak zmienisz saaba na bmw to się nic nie Brdzie psuło, będzie dokładnie taka sama zabawa, tu korek pości, tam wężyk rozleci się ze starości, jebnie jakiś czujnik, alternator trzeba będzie zregenerować, akumulator, turbo do regeneracji. Także nie nastawiaj się ze kupisz i brdziesz jezdzil bezawaryjnie, zawsze coś ukleknie, czasem droższe, czasem tańsze rzeczy, ale zawsze coś będzie do roboty w takim samochodzie przy tym przebiegu.

Każdy tu na forum swoją „perełkę” by chciał wystawić jak najdrożej, A potem jest płacz ze nawet nikt się nie interesuje ogłoszeniem. a prawda jest taka, ze maja ceny takie same jak Ford Focus z podobnego rocznika, to są drogie auta w użytkowaniu stad cena zakupu jest dosyć niska. Jeżeli chcesz się pchać w BMW to szukaj DOBREGO mechanika który zna te auta, inaczej będziesz borykał się z fala mniejszych i większych usterek i będziesz jezdzil po serwisach zostawiajac sporo pieniędzy „magikom” którzy chcą wszystko wymieniac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.