Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Koledzy ostatnio wracając z trasy zauważyłem,że pojawił się żółty trójkącik na tablicy zegarów. Bez charakterystycznego sygnału dźwiękowego. Po wejściu w komputer auta pokazuje informacje"naped mozesz kontynuować jazdę ale zrob kontrole w najbliższym czasie" auto nie ma żadnych oznak ,jedzie ,przyspiesza normalnie. Po podłączeniu pod komputer nie ma żadnych błędów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki komputer był podłączany do samochodu ?
Opublikowano
Skoro jest błąd w i-drive a nie ma go w tym boshu, to chyba jednak nie można nim zrobić wszystkiego, co potrzeba. Najlepiej podłączyć pod Istę.
ad®ian™
Opublikowano
Skoro jest błąd w i-drive a nie ma go w tym boshu, to chyba jednak nie można nim zrobić wszystkiego, co potrzeba. Najlepiej podłączyć pod Istę.

Tylko ,że to nie jest błąd bo nawet nie ma tego sygnału dźwiękowego jak np przy niskim stanie płynu spryskiwaczy.

Może to być związane z tym że mam aku do wymiany ?

Ostatnio wymieniany miałem caly układ zasilania paliwem

Wtedy błąd był "awaria napędu moc ograiczina jedz wolno" ale to już ogarnięte

Opublikowano

Witam.dzis wszedłem w ukryte menu. Pokazało mi dwa błędy jeden to 229 odnosi się do słabej bater ii drugi błąd to 0049

Particulate Filter Malfunction i to jest ten trójkącik bez błędu. Co to oznacza może mi ktoś podpowiedzieć?

Opublikowano
W jakim stanie jest DPF? Jaki przebieg auta?

Jak sprawdzałem dpf pod kompem to pokazywało, że ma 4g sadzy czy jakoś tak

Dodatkowo pokazał się błąd różnicy cisnien

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz przebieg w samochodzie i w jaki sposób odczytałeś kolejny błąd o różnicy ciśnień ? 4 g sadzy oznacza że filtr się wypala, pasowało by sprawdzić jakie jest zapełnienie popiołem. Być może to tylko błąd który się pojawia u każdego po przekroczeniu magicznej liczby 250 kkm ale nie wiemy tego bo nie podałeś przebiegu.
Opublikowano (edytowane)
Jaki masz przebieg w samochodzie i w jaki sposób odczytałeś kolejny błąd o różnicy ciśnień ? 4 g sadzy oznacza że filtr się wypala, pasowało by sprawdzić jakie jest zapełnienie popiołem. Być może to tylko błąd który się pojawia u każdego po przekroczeniu magicznej liczby 250 kkm ale nie wiemy tego bo nie podałeś przebiegu.

 

Przebieg 320 tys ,sprawdzone jakimś interfejsem Bosch. (Ponoć dobry ale nie najlepszy)

Co dziwne ten błąd mam od roku ale ten komunikat o którym mowa na samym początku pokazuje się od miesiąca

Dodam że we wrześniu miałem wymieniane wtryski i pompę w zbiorniku oraz czyszczony caly układ paliwowy.


Mechanik mówi, że może jest coś zrobione z dpf (przewiercony)i dlatego pokazuje


Ja za to znalazłem, na anglojezy znym forum ,ze ponoć bmw zrobiło tak specjalnie żeby przywołać klienta do serwisu.i taka informacje bez konkretnego beldu na idrive jest nieistotna ale ma drażnić oko. Jak znajdę to podrzucę linka

Edytowane przez Drago_1981
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro masz już 320 kkm a DPF ciągle fabryczny to być może jest już pełny popiołu i należało by go oddać do regeneracji ale to musisz potwierdzić u kogoś kto ma odpowiedni sprzęt i wiedzę bo inaczej to wróżenie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten komunikat pojawia się przy wielu problemach dlatego w tedy podpina się kompa i odczytuje błędy.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.