Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem BMW E46 318i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jest to mój pierwszy post więc nie wiem czy w dobrej kategorii mianowicie posiadam BMW E46 318i 2005r.


Od jakiegoś czasu mam pewny problem, samochód odpalał normalnie, aż raz pojechałem do pracy i po pracy już nie odpalił.

Po kilku dniach przyjechał mój brat podłączyłem pod kable sukces odpalił. Później następnego dnia rano odpaliło bez problemów lecz znów w pracy nie odpaliło... Zadzwoniłem po lawetę sprowadziłem je pod dom podladowalem Aku. Co prawda nie do końca bo chciałem sprawdzić czy odpali, i odpaliło... Ale tylko raz, później i do teraz zero odpowiedzi samochód kręci normalnie, cewki wymieniłem (myślałem że to może być przyczyną ponieważ jedna była pęknięta) ale dalej tak samo, możecie mi coś doradzić ? Potrzebuje samochodu do dojazdów do pracy także muszę je jak najszybciej naprawić ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może by tak sprawdzić błędy? Objawy, których nie opisujesz zbyt dokładnie, mogą wskazywać na czujnik położenia wału. Podczas odpalania wejdź w ukryte menu, test 7.2 i patrz czy jest wskazanie z czujnika, ewentualnie zwróć uwagę czy obrotomierz rusza się gdy nie chce odpalić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjmij filtr powietrza, niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty psiknij w dolot jakimś autostartem, jak zapali to będzie wiadomo że problem z paliwem, jak nie to z zapłonem. Po za tym tak jak Maniek proponuję sprawdzić błędy!
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Wczoraj samochód odpalił, dziś do pracy też... Zobaczymy jak będzie po pracy wyjąłem pompę paliwa i ona działa, najprawdopodobniej będzie problem z filtrem paliwa, ale już mam zamówiony jutro powinien przyjść, w razie czego będę informował :) Może komuś na przyszłość się przyda
Opublikowano
Jakieś inne objawy zaobserwowałeś? Ja też mam ten problem tylko występuje on raz na parę miesięcy, będę wymieniał czujnik położenia wału korbowego ponieważ u mnie są jeszcze dodatkowe problemy, takie jak przydławianie auta przy hamowaniu do zera, większe spalanie i chociażby "upośledzona" reakcja na gaz.
Opublikowano
No ci powiem, że przyszedł mi dziś filtr jeszcze nie zdarzyłem go zmienić, o dziwo samochód do dziś jeździł bez zarzutów aż do teraz ... Na zjeździe z autostrady nagle stracił moc i zgasł i ponownie nie odpalił ... Jutro będę chciał spróbować odpalić na zimno może, coś zadziała i jak nie to wymiana filtra mnie czeka i zobaczymy co dalej miejmy nadzieję że to pomoże, też co prawda obstawiałem czujnik wału, ale po tym jak zobaczyłem że na listwie wtrysków nie ma paliwa to moje podejrzenia poszły w inną stronę. Ale sam już nie wiem jutro będę dalej próbował
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjmij filtr powietrza, niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty psiknij w dolot jakimś autostartem, jak zapali to będzie wiadomo że problem z paliwem, jak nie to z zapłonem. Po za tym tak jak Maniek proponuję sprawdzić błędy!
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.