Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

Właśnie sprawdzone i disa a konkretnie silniczek w niej.

Disa zamiennik wymieniona w tamtym roku już umarła.

Teraz już wiem że tylko ori. tak jak czujniki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zestawy naprawcze do tego są z aluminiowymą klapką na metalowej ośce. Sprawdź tylko czy zawór podciśnienie trzyma. (jeśli to to samo co w e39 w tym silniku.
Opublikowano
O zestawach naprawczych słyszałem ,tylko że mechanik powiedział mi że sama klapka jest ok., ale jest tam też silniczek który nie reaguje, próbował nawet przez program go ruszyć i nic.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten "silniczek" działa tak, że trzeba najpierw podciśnienie zrobić w komorze (klapa się zamyka), on tylko zwalnia zaworek i klapa się otwiera. Zobacz, czy w ogóle rusza - zanim odpalisz chyba powinna być otwarta po nocy, a jak odpalisz klapa powinna się zamknąć i znowu po dodaniu gazu otworzyć o ile mnie pamięć nie myli. Widać to było ładnie bo całe ramie na wierzchu było.


Ale to moje doświadczenia z tego silnika w e39, może w e60 coś się pozmieniało. Jak faktycznie nie działa no to wymiana. Miałem 2 silniki M54 i u mnie problem był w obu z klapą która się wyrabiała i z uszczelką która parciała. Jak lewe powietrze leci, to też nie będzie podciśnienia, żeby klapa ruszyła, ale wtedy zazwyczaj też towarzyszą błedy o wypadaniu zapłonu, mieszance i sondach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.