Skocz do zawartości

E46 320d urwana linka otwierania maski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Linka urwala sie zaraz przy rączce do otwierania maskę idzie otworzyć kombinerkami lapiac za linke, teraz pytanie bo jak zerkałem na szybko zeby wymienić linke musze zdjac podstopnice widzialem jedna śrubkę, podstopnica jest na jakiś zatrzaskach?

Przerabial ktos ten temat?

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do góry i do siebie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opiszę moja walkę z linkami maski przy silniku M47N z automatem. Jest to jakas masakra. Te wszystkie tutoriale jak maska jest otwarta to se w buty można wsadzić.

E46 ma dwa zamki po lewej jeden i po prawej. Sa przykrecone na trzy torxy T30 każdy. Miejsca żeby je odkrecic przy zamknietej masce praktycznue zero. Poza tym nic to nie da bo i tak będą trzymac bolec z maski.

Drugi pomysl z netu to odkrecic bolec od maski. Jest przykręcony na imbus 4mm. Jednak dojścia bez łamania plastików nie ma, miejsca zero. Nerki trzeba rwać w pierwszym, jak i w drugim przypadku. Także pomysl upadł. Stwierdziłem, że nie będe lamal plastików.

Nerki wyrwalem bez problemu.

Dalej zacząlem kombinować, żeby dojść jakoś wygiętym śrubokrętem do blokady zamka. Jednak miejsca jest tak mało, że jest to nie wykonalne. Wszystko jest zabudowane. Łamanie plastików niezbedne, wiec odpuściłem.

Dzień drugi walki, tym razem z kolegą, na przemian ciagneliy linke i maske rwaliy do góry, ponieważ było czuć, że linka stawia lekki opór. Całe szczeście po odkręceniu raczki i piciagnięciu jej maska puściła. Okazało się że pancerz linki numer dwa i trzy przy zamkach tak skorodował, że po prostu linke trzeba było dalej pociągnąć. Maska otwarta :D

Zabralem sie za wymiane linek, jednak dostać się do nich to jakaś katastrofa, nawet z otwartą maską. Poodkrecalem wszystko co sie dało od góry i za chiny nie dalo rady zdjąć tunelu w ktorym idzie linka numer trzy, między zamkami. Zatem odkrecilem lampy, poodginalem plastiki i po 4 godzinach prób udało się wyjąć zamek od strony pasażera, kierowcy poszedł w godzinę. Linki 2 i 3 to koszt koło 150zl oryginaly. Zamki trzeba wyjąć, bo inaczej linek nie wymieni się. 18 lat bardzo zmeczylo zamki wiec kolejny dzien zszedl mi na czyszczeniu ich, ponieważ dwa nowe oryginaly to 400zł :duh: Moje nadawaly sie do regeneracji, chodzą idealnie. Ponowny montaż w odwrotnej kolejnosci, linki trzeba najpierw założyć, potem wcisnąć jakoś w odpowiednie miejsce i piskładać auto.

Ogólnie masakra :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.