Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

może ktoś z was spotkał się z takim problemem mianowicie, w aucie była rozpinana maglownica i podłączana z powrotem po zrobieniu tego kierwonica przy jezdzie na wprost była skręcona o 1/4 obrotu z taka kierownicą pojechałem na zbieznosc po ustawieniu zbieznosci jak auto przekroczy 20 km/h wyskakuja takie bledy jak pozniej

po zrobieniu zbieznosci pojechalem na kalibracje ale komputer nie mogl sie polaczyc z dolem maglownicy? bo sa chyba dwa czujniki jeden przy kierownicy a drugi przy maglownicy? i ten przy kierownicy sie laczyl ale przy maglu nie - tu sie moge mylic bo nie bardzo wiem jak to wyglada, wiec wczoraj pojechalem na rozpiecie maglownicy i spiecie jej ponownie tym razem powinna byc ok (wczesniej bylo tak ze po ustawieniu zbieznosci auto do 20/30 km/h sciagalo w prawo a powyzej tej predkosci jechalo jak po sznurku), ale bledy dalej sie swieca, wiec sie zastanawiam czy komputer w ogole cos tu da? czy zostal moze zerwane czujnik kalibracji skretu przy kolumnie kierownicy? bo po wyjechaniu ze zbieznosci kierunkowskazy nie odbijaja

da55pux.jpg

  • 3 lata później...
Opublikowano

Źle zapięty wieloklin na przekładni, generalnie jest to totalnie nie przemyslane, plastikowy "naprowadzacz" który jest luźny i moze zmienic swoje polozenie.  Jezeli kąty Ci sie zgodzą, bodajżę w 2 stopniach to błędu nie będzie wywalać, po zrobieniu kalibracji. Także Ista i zrobić kalibracje czujnika kąta skrętu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.