Skocz do zawartości

Poglodowa ocena silnika M62B44


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim. Wątek E39 trochę umiera, toteż zakładam nowy post. Prosiłbym o wypowiedzi dot. pracy silnika. Czy na oko coś niepokojącego w nim słychać? Wiem, że ocenianie silnika po dźwięku to jak wróżenie z fusów trochę, ale lepsze to niż nic. Poza tym, nie jestem specem w tym silniku i wolę zapytać doświadczonych nawet o samo brzmienie.

M62B44 chyba TU bo auto z 2001 roku.


Pierwszy film silnik na zimnym, pracuje na ssaniu.



Tutaj juz trochę zagrzany, bez ssania



A tutaj dwa przygazowania

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zimnym słychać jakąś rolkę, na ciepłym tez + coś grzechocze a co to trzeba wyłapać na miejscu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ten cykliczny dźwięk nie jest pożądany jak kolega wyżej pisze. Odpal na kilkanaście sek na rozgrzanym bez paska. Jak się uciszy to dobrze. Małe koszta i mało roboty. Visko czasami nie jest zapięte na stałe?
Opublikowano
Ten cykliczny dźwięk nie jest pożądany jak kolega wyżej pisze. Odpal na kilkanaście sek na rozgrzanym bez paska. Jak się uciszy to dobrze. Małe koszta i mało roboty. Visko czasami nie jest zapięte na stałe?

 

Ja nie słyszę nic niepokojącego co nie znaczy ,że tam jakiś niepokojących dżwięków nie ma. Po prostu nie słyszę. Pytanie do @daniela . Jak zdiagozowac visko ? Czy ono powinno się włączyć po odpaleniu, pochodzić ok.5 minut i wyłączyć dopóki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury ? Mam wrażenie,że w moim aucie działa cały czas.

Od dawna planowałem zakup bmw...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak zdiagozowac visko ? Czy ono powinno się włączyć po odpaleniu, pochodzić ok.5 minut i wyłączyć dopóki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury ? Mam wrażenie,że w moim aucie działa cały czas.

Po odpaleniu zimnego silnika jest spięte przez kilka sekund i puszcza, dopiero po rozgrzaniu spina, czuć i słychać to w ruchu miejskim.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Teoretycznie wisko na zimnym (wyłączonym silniku) powinno swobodnie się obracać, a na rozgrzanym (oczywiście wyłączonym) powinno stawiać opor.


Jeżeli wisko by nie chodziło to w samochodzie (zwłaszcza w tym silniku) powinien być problem z temperatura. Z drugiej strony wisko może być właśnie zasprzeglone, czyli kręcić się cały czas. Dla temp silnika spalinowego dobrze ale dla samego silnika niekoniecznie. Sprzęgło wisko jest na walku przeważnie od pompy wody. Jęz kręci się cały czas to dostaje ona po d*pie, a w efekcie cały silnik.

Opublikowano
Przez 6 lat jeździłem z uszkodzonym visco w takim silniku i nie ma żadnych problemów z temperaturą. Wentylator klimy spokojnie sobie radzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko elektryk musi być w pełni sprawny a nie jest to takie oczywiste.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.