Skocz do zawartości

E61 535d 2005 kręci nie odpala po umyciu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przejrzałem forum i nie natrafiłem na wskazówkę która pozwoliłaby skutecznie poradzić sobie z problemem. Usuwam w warunkach domowych wycieki oleju w moim dieslu. Usunąłem osłony pod silnikiem jak i plastik . Góry. Następnie lekkomyślnie umyłem silnik za pomocą Karchera. Zrobiłem to nie pierwszy raz. Tym razem samochód pochodził chwilę, zgasł i już nie odpala. :roll:


Pacjent

BMW E61 535d 400 000 km przebiegu

VIN CR66360

kręci rozrusznikiem nie odpala


nie jestem mechanikiem, dotychczas dawałem sobie radę z serwisem, zaskoczyła mnie maszyna :mad2:


Klika faktów:

Przed myciem nigdy nie miał problemów z rozruchem 3 obroty i chodził.

W czasie prób uruchamiania uwidoczniła się usterka rozrusznika - zregenerowany.

Pół roku temu zresetowany rozrusznik.

Akumulator zdrowy.

pompa paliwa w baku pracuje, chodź wyraźnie się uciszyła kiedy dolałem paliwa.

Nie znalazłem przepalonych bezpieczników

Grzeje sie przekaźnik pompy jest z 2005r

Mam wrażenie że pompa w baku chodzi dłużej po włączeniu zapłonu niż wcześniej.

Na wtryskiwaczach jest stałe napięcie około 4V bez zmian podczas kręcenia rozrusznikiem nie otwierają się.

Nie ma błędów EWS, wykonałem reset za pomocą INPA.

INPA nie pokazuje błędów w CAS i DDE.

W live data INPA widzę wskazania przepływomierza, listwy common rail (pompa wysokiego ciśnienia dobija 430)


Przyznam że kończą mi się pomysły.


Proszę o pomoc. :?:

Opublikowano

Większość rzeczy już sprawdziłeś. Na odległość już chyba nikt nie pomoże. Może zdradzisz skąd jesteś?

Musi ktoś ogarnięty podjechać i sprawdzić po swojemu w czym jest problem.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Sprawdziłem opory na wtryskiwaczach, nie ma zwarcia, mają równy opór także wygląda normalnie. Teraz zauważyłem w livedata że przpływomierz nie daje sygnału, pytanie czy to blokuje podawanie paliwa?!
Opublikowano

jeżeli chodzi o przepływomierz to podczas kręcenia rozrusznikiem nie pokazywał wartości w live data (ciśnienie na listwie było widoczne).

Na chwilę obecną, aby pomóc elektronice, odpaliłem silnik za pomocą aerozolu autostart podanym do dolotu.

Po kilku obrotach, pokazał się błąd czujnika obrotu wału w sterowniku silnika, skrzyni i DSC. Mam nadzieje że po wymianie ożyje.

Jeżeli wymiana czujnika nie pomoże, chętnie skorzystam z pomocy online :cool2:

Opublikowano
Nie będę drugi raz odkręcał rozrusznika przecież to pół dnia roboty i ten kolektor, znowu mi te gumki pospadają :nienie: A opowiadasz Pan, z kanału rączką sięgnę, będzie lux robota z tym czujnikiem :norty:
Opublikowano
Ło panie ;) dojście tragiczne, trzeba ściągać kolektor dolotowy i rozrusznik.

Zwracam honor bez usunięcia rozrusznika i kolektora nie da rady. Najważniejsze, że w moim wypadku pomogło, silnik chodzi jak zegarek :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.