Skocz do zawartości

520d zmiana silnika z N47 177km na M47 150km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, was może ktoś już to przerabiał ja natomiast nie.

Czy zmiana z N47 na M47 to dużo komplikacji przerabiał ktoś już?. Wiadomo Klima to nie problem tego się nie boję bo wiem że jest inne ułożenie. Problem mam natomiast z dopasowaniem skrzyni z joystickiem czy będzie pasować koło itd. Oraz wspomaganie czy bez problemu wraz z łapa z alternatora idzie to jakoś ogarnąć być może i bez żadnych przeróbek sam słupek wrzucić tylko przekręcić łapę która trzyma alternator klime i wspomaganie razem. Proszę kogoś kto już przerabiał temat o jakąś informację. Pozdrawiam

Opublikowano
Nie ma rzeczy nie możliwych ale chyba bardziej opłacalne będzie dla Ciebie zakupić kolejny n47.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Jako że robie przy tych autach na codzień to gwarantuje Ci ze taniej cie wyjdzie kupnienie drugiego takiego samego słupka. M47 to zupełnie inna budowa, sterownik, wiązka, skrzynia itp. Kup drugi taki sam słupek i zmieniasz go bez rzeźby ktora Cie wyjdzie 3 razy wiecej, pozatym wątpie zeby ktoś coś takiego wczesniej robił bo to nieopłacalne, jak juz ktoś robi swapa to na większą pojemność

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.