Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć klubowicze,

kwestia która mnie zastanawia świeżo po zakupie (oprócz tego jaki olej xD) to - model 2015 - czy elementy wnętrza też tak Wam trzeszczą? Radio, centralna konsola przy kolanach, podłokietnik, boczki drzwi przy opieraniu ręki... No ogólnie jest tego dużo i baaardzo mnie to dziwi, nie miałem takiej symfonii w Alfie Romeo 159 z 2006 roku która kosztowała kilka razy mniej.


Czy cięcia budżetowe koncernów dają się we znaki? Czy to norma?


Pracownik BMW polecił mi wpuścić jakiś środek smarny między elementy... Popsikałem dobrze boczek drzwi dwa razy (tam gdzie opiera się rękę) i faktycznie troszkę pomogło. Popsikałem raz przy radiu i kolanie - delikatnie pomogło, muszę psiknąć drugi raz... Ale żeby tak wszystko wyeliminować musiałbym chyba całą puchę wywalić na wnętrze - to chyba nie najlepszy półśrodek :?:


Czy u Was też tak jest? To norma?

Porównaj OC i uzyskaj lepszą cenę niż u agenta:

https://mubi.pl/id-WQVGMF

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie ponownie,


piszę bardziej dla wchodzących tutaj mających ten sam problem. Próbowałem smarem w sprayu - działa ale tłuści. Skorzystałem z czyjejś porady którą gdzieś wyczytałem - silikon w sprawyu do uszczelek. Akurat ja użyłem firmy K2 (ale nie jest to jakaś reklama, zapewne każdej firmy sprawdzi się) - ładnie pachnie i nie tłuści tak jak smar. Skrzypienie faktycznie zmalało o dobre 80%.. Pytanie na jak długo to starcza, ale z tego co mówili to na długo ;)


Jeżeli jednak macie lepsze pomysły - piszcie!

Porównaj OC i uzyskaj lepszą cenę niż u agenta:

https://mubi.pl/id-WQVGMF

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Miałem F26 i nie trzeszczało wcale. Prawdopodobnie kokpit i plastiki były rozbierane i niedbale poskładane. Deska nie była regenerowana?
Opublikowano

A to ciekawe... Nic mi o tym nie wiadomo jeśli chodzi o kokpit czy boczki, żadna regeneracja itp. w zasadzie była to 1 właściciekla, auto po leasingu z BMW Libertów, bezwypadkowe, sprawdzone - nic nie pogięte ani spawane. W zasadzie trzeszczą jak te tutaj:




Czy też tutaj:


https://www.youtube.com/watch?v=RDxdqWY2Cx8&ab_channel=RadekK


Jaki miałeś rocznik i ile lat od produkcji go miałeś?

Porównaj OC i uzyskaj lepszą cenę niż u agenta:

https://mubi.pl/id-WQVGMF

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
BMW poprawiało te skrzypienia, można nawet znaleźć procedurę co i jak mieli robić. Na forum gdzieś o f25 jest. Z tego co pamiętam że zdjęć i opisów polegało to na podklejaniu plastików filcowym plastrem. Było o tym już dawno ale pewnie się znajdzie o f25. Tak wyglądała procedura naprawy gwarancyjnej deski rozdzielczej plastików itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.