Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje waszej pomocy bo mnie juz cos trafia jak pomysle o tym :(

Sprawa wyglada nastepujaco jakies 3 lata temu dalem turbine do regeneracji bo byl uszkodzony nastawnik turbine odebralem auto wogole nie jechalo dalem do autoryzowanego serwisu BMW zrobili to ale nie sprawdzili nastawnika i dalej wpadal raz na godzine moze nawet czesciwj blad 3f57, ostatnio nie wytrzymalem i oddalem znowu turbine do regeneracji, auto teraz wogole nie jedzie wyskakuje blad 4530. Czytalem mase postow na forum na ten temat i przychodzi mi jedno do glowy ze jest zle ustawiona sztanga czy jest ktos z zachodniopomorskiego co by mi to ustawil bez koniecznosci wyciagania turbiny? Lub czy znajdzie sie ktos tak uprzejmy kto wstawilby jakas fotke ktora srubka musze krecic by to ustawic? To kupie kabel obd z inpa i sam sie pomecze bo naprawde powoli juz sie zalamuje. Dziekuje za pomoc z gory

Opublikowano

czasem prościej i tanie jest kupić oryginał

tego nie ustawia sie na aucie rylko na dedykowanym do tego sprzęcie. A wracając do tematu jak zmienna geometria padła to nic nie zdziałasz sam na aucie trzeba turbo zdjąć i zweryfikować. Tak to już jest zregenerowanymi jednemu sie uda drugiemu nie. Moja regenerowana padała po 6 miesiącach druga smiga od lutego i jest ok. Jak bym miał to robić jeszcze vraz to bym kupil nowy oryginał. Auto sprzedałem.

Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.