Skocz do zawartości

Chce kupic BMW ale jestem "zielony" w tej kwestii.


pspkrzysio

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem "zielony" w kwestii BMW a chcialbym jakies kupic.

Podobaja mi sie modele:

 

BMW E38, 725i z 1995/1996 roku z silnikiem 2.5 litra.

 

BMW E39, 525i z 1996/1997 roku z silnikiem 2.5 lub 2.0 litra.

 

Chcialbym wybrac ktorys z tych modeli - nie ukrywam ze podoba mi sie 7 poniewaz jest wieksza, ale za to 5 ma bardziej "okragly" ksztalt.

Jesli mozecie to prosze napisac na co zwrocic uwage, na co uwazac itd, nie wiem na co zwrocic uwage podczas wyboru i zakupu samochodu poniewaz przyznam sie ze sie nie znam :D, zalezy mi zeby samochod duzo nie spalal dlatego wybralem silniki o malej pojemnosci, jednak zalezy mi na skorze i klimatyzacji w samochodzie, oraz koniecznie manualnej skrzyni biegow i o tym zeby samochod byl na bezyne.

Po samochod chcialbym pojechac do niemiec, zabiore ze soba kogos kto zna sie bardziej niz ja na samochodach ale nie bedzie to znawca BMW, a nie chce sie opierac jedynie na jego opiniach dlatego pisze tutaj.

Zwracam sie do forumowiczow o pomoc poniewaz nie chce "wyrzucic pieniedzy w bloto" i miec pozniej dodatkowe wydatki, prosze o rady i opinie. :)

 

Dodam jeszcze ze samochod chce kupic zeby nim jezdzic - normalnie, a nie go katowac i zajezdzac - nie w glowie mi dodatkowe wydatki oraz ponoszenie kosztow zwiazanych z szalenstwami takim samochodem dlatego chcialbym dokonac dobrego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie dlatego napisalem 725i, a chyba 7 sa 728i. :)

 

Na zakup tego samochodu chcialbym przeznaczyc okolo 6.000 euro czyli jakies 25.000 zl. Co do spalania - nie chce zeby samochod duzo palil bo nie jestem zbyt bogaty jesli chodzi o zasoby finansowe na paliwo, dlatego pomyslalem o samochodzie z niezbyt mocnym silnikiem czyli 4 litry i 5 odpada, chce jakis mniejszy, ktory nie spala za duzo. :)