Skocz do zawartości

e39 520i odpowietrzanie


520i

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego ze uklad chlodzenia mojego sedana zostal totalnie skopany przez norwegow, wymienilem juz pompe wody, obudowe termostatu, polowe plyny, obudowe radiatora (nawet to skopali - wycieli kwadratowa dziure wokol odpowietrznika bo nie wiedzieli jak zdjac zbiornik, zbiornik notabene tez skopany - zamiast odpowietrznika wkrecili srube), zbiornik wyrownawczy i visco- juz do mnie idzie nowe.

Profilaktycznie wymienilem tez pasek wielorowkowy, choc tego akurat nie skopali. Pozakladalem tez druciki blokujace na zlaczach wezy wodnych, bo tego tez z jakiegos powodu brakowalo (pewnie byl lunch time).

DO rzeczy: zaczalem ujezdzac juz auto w oczekiwaniu na zbiornik i visco. Efekt mam taki - goraco w kabinie - nie moge narzekac.

Chlodnica goraca, waz gorny goracy (ten gruby) waz dolny - zimny lub letni (ten z czujnikiem)

Auto nie wywala plynu.....Weze (gruby gorny i dolny) po nagrzaniu sa twarde - nie do przesady oczywiscie - mozna je ugiac...

Czy tak ma byc? (zimny dolny waz)

Wskazowka plynu po nagrzaniu staje na srodku jak BMW przykazalo i ani drgnie w lewo lub prawo.

Bledow zadnych nie znalazlem....

Edytowane przez 520i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wskazówka temp ma bardzo dużą tolerancję. Ustaw, żeby na zegarach pokazywało temperaturę to będziesz wiedział co się dzieje. Jak w tytule dopiszesz o jaki silnik chodzi, to pewnie ktoś Ci poda jaka ma być temperatura pracy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na wszystko ok. Co to za kowal robił auto i po co te rzeźby? Na co samochód oddałeś?


Wąż dolny zrobi się gorący zwykle w, cieplejsze dni. To jest powrót z chłodnicy właśnie wody oschlodzonej która przeszła przez kanały w chłodnicy. Ona zawsze musi być chłodniejsza bo takie jest zadanie sprawnej chłodnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za kowal robił auto i po co te rzeźby? Na co samochód oddałeś?

W norweskich warsztatach trudno znalezc mechanika...nawet polacy tu pracujacy to w wiekszosci tacy co to w pl nie potrafili zagrzac miejsca i przyjechali tutaj...

Trafilem do jednego "szpenia-polaka" co to do wymiany przegubu na wale chcial zdejmowac caly wozek i wydech. Wymienil przegub pod moje dyktando (ja mowilem co ma robic i jak) odkrecajac tylko jedna srube trzymajaca dyfer. Skasowal za to niezle pieniadze - ja mu caly czas pomagalem...

Nikomu nie daje naprawiac swoich aut. Naprawiam je sam. A tego sedana co wlasnie kupilem, poprawiam po norweskich warsztatach ( w tym jeden polsko-turecki warsztat ktory ma bardzo zla renome tutaj - ogolnie totalni naciagacze)

Wąż dolny zrobi się gorący zwykle w, cieplejsze dni. To jest powrót z chłodnicy właśnie wody oschlodzonej która przeszła przez kanały w chłodnicy. Ona zawsze musi być chłodniejsza bo takie jest zadanie sprawnej chłodnicy

tez doszedlem do wniosku ze jest wszystko ok. Sprobuje jeszcze raz go odpowietrzyc dla pewnosci. Wczytalem sie instrukcje naprawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.