Skocz do zawartości

wymiana oleju w reduktorze a reset VTG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim F25 2,0d ,trochę mi szarpie na skręconych kołach przy małych prędkościach 0-20 km/h.

Wymieniłem olej w reduktorze i nic się nie poprawiło.

Czy jest sens ,żeby jeszcze robić reset VTG , czy szanse na poprawę słabe.

Jeśli tak ,to czy jest jeszcze nadzieja ,że to nastawnik?

Opublikowano
Było sporo na ten temat, poszukaj, chyba że czytałeś. Sporo pisali o oponach i ciśnieniu. Ogólnie poszukaj o xdrive.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To taki typowy objaw uszkodzenia reduktora. Zle opony daja inny efekt, poszarpywanie na prostej.
Opublikowano (edytowane)

Kalibracja pomogła .Sam się dziwię ,nie wierzyłem ,a pomogła.

Mogę dodać ,że przed kalibracją "launch" pokazał "-28,9 " jeśli ten parametr jest podawany nawet po przecinku to chyba ta wartość to dużo.

Oczywiście po kalibracji " 0 ".

Czy ktoś mógłby skomentować ten wynik przed ?

Edytowane przez bolanty
Opublikowano

Kalibracja pomogła .Sam się dziwię ,nie wierzyłem ,a pomogła.

Mogę dodać ,że przed kalibracją "launch" pokazał "-28,9 " jeśli ten parametr jest podawany nawet po przecinku to chyba ta wartość to dużo.

Oczywiście po kalibracji " 0 ".

Czy ktoś mógłby skomentować ten wynik przed ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie pokazuje wartość po kalibracji 22,1 stopnia

Różnica z poprzednią wartością kalibracji -1,3 stopnia.


Ista-> kalibracja VTG


Czy to znaczy, że z reduktorem coś nie tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.