Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam problem z xenonami. Wymieniłem amortyzatory i wahacze z tylu, do tego wrzuciłem nowy czujnik poziomowania na przód i problem polega na tym, że światła walą w kosmos i każdego oślepiają.


Błędów czujników poziomowania już nie ma a był tylko ten z przodu. Dodam, że przed wymianą zawieszenia z tylu oraz przed tym jak się uszkodził czujnik przód wszystko było ok i światła świeciły idealnie także odrzuciłbym tutaj kręcenie manualną regulacją świateł.


Jest jakaś procedura adaptacji tego czujnika?


Ogólnie czujnik przód jeżdżąc po dziurach sobie skacze pod INPA jeśli chodzi o napięcie czyli jest ok. Co do tylu to trochę drgnie, jak pobujam autem też coś tam się pasek ruszy ale nie za bardzo.


Niżej zdjęcie z inpy:


EF8-E8342-143-F-4-ECA-A392-7197-CE58-D20-C.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik tył ma mniejszą reakcję bo jego cięgno jest połączone albo blisko osi wahacza albo do samego stabilizatora . Tylny wskazuje na mocne podniesienie , nacisk na zawieszenie . Tego się nie adaptuje . Jedną z przyczyn może być luźna ta metalowa obejma na której jest mocowany . Druga to czy czujnik oryginał czy zamiennik . Bo może bzdury pokazuje . Finalnie wysokość strumienia światła ustawia się ręcznie w lampach u góry są otwory do regulacji . Dlaczego zmieniałeś czujnik ? W praktyce po zmianie w zawieszeniu lampy powinny świecić prawidłowo .
Opublikowano

Czujnik z przodu był zmieniany bo był uszkodzony, oryginał. Czujnik tył jest oryginalny. Wszystko sprawdzone przykręcone fest.


Wiem, że jest regulacja lamp ręczna ale przed uszkodzeniem czujnika i wymianą zawiasu z tyłu wszystko było ok. Jest też szansa, że akurat jak były ustawiane światła to czujnik był uszkodzony i na przeglądzie podnieśli je na maxa do góry ręcznie i musze teraz ręcznie zjechać.


Mam dwa wyjścia albo ręcznie zjechać śrubką lampe albo podmienić kolejny czujnik tym razem na tył

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylny trochę już na granicę zakresu wchodzi . Musiałbym pewnie sprawdzić jak to u mnie jest tylko to pewnie w wekend dopiero .
Opublikowano
teamt ogarnięty, okazało się, że cięgno na tylnej osi źle złożyłem. dałem przy wtyczce a powinno być z drugiej strony czujnika. Od razu wymieniłem też i czujnik i wszystko śmiga. Oba wykrecy mniej więcej na środku i jeżdżąc po dziurach oba latają tak samo na boki. Wszystko wróciło do normy
Opublikowano
Miałem kiedyś podobny problem w innym aucie - po wymianie wahaczy serwis zamontował czujnik odwrotnie. Efekt ten sam - lampy w kosmos ;) zawsze trzeba sprawdzać od najprostszych rzeczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.