Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, silnik n43b20 występują takie błędy, ale te błędy nie zapalają "checka" na desce(może raz się zdarzyło). Dodam, że był problem z dwoma wtryskami wcześniej. Jeden wymieniony(na używkę,było wypadanie zapłonu), to za miesiąc drugi padł. Po wymianie drugiego(na nowy indeks 11), po jakimś czasie(myślę dwa tygodnie) zaczęło sypać takimi błędami. Auto ma bardzo delikatnie drgania, powiedział bym , że praktycznie równo chodzi. Błędy to:


-2c2d s.lambda przed katalizatorem.

-2c32 s.lambda przed kat. 2, kontrola przycinania

-2c2b s.lambda przed kat. kontrolą systemu

-2c6c s.lambda po kat.2 kontrolą systemu

-2c3d s.lambda przed kat.usterka link.


Syn zrobił trasę około 800km i nie wypaliło kata, tylko zasiarczenie wzrosło(teraz jest ponad 800). Nie mam więcej danych, dopiero będę kupował kabel i instalował inpe. Może ktoś z Was walczył z takimi błędami i podpowie , co to może być.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

lambdy do szczegółowej diagnozy live data plus sprawdzenie rezystancji komórek Nernsta.


wtryski kupujemy TYLKO I WYŁĄCZNIE nowe.. najlepiej komplet, cewki jeśli nie były wymieniane to od razu do wymiany plus komplet świec co 20k km. Wtedy można skasować adaptacje i zobaczyć czy odpala się tryb uwarstwiony i które błędy wrocily

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Świece są nowe i dwie cewki też są nowe. Ten jeden wtrysk został wymieniony na używany przez chwilowe zaćmienie. To auto syna i mechanik mu go założył (wcisnął). Ale błędów nie wywala ten wtrysk. Biorę się za edukację związaną z tym autem , bo mam wrażenie ,że jak mechanik naprawi jedno , to zaraz wyskakuje coś innego. W jakim trybie auto powinno pracować po odpaleniu na wolnych obrotach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak w jakim trybie.. dopóki się nie zagrzeje, tj temp spalin powyżej 300 st i silnika powyżej 50 parę to w homogenicznym, następnie ma pracować tylko i wyłącznie w uwarstwionym, z lambdą (nie mylić z napięciem) powyżej 2.0.


Cewki wymienia się komplet, a nie sztuki.. :duh: natomiast nie zawsze błąd danego cylindra wskazuje na problem z tymże.. czasem jest to kolejny lub poprzedzający w kolejności zapłonu. Czasem sprawny cylinder wyrzuca błąd, właśnie poprzez to, że kompensuje niepoprawną pracę tego obok..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.