Skocz do zawartości

[E91][335D][M57N2] - wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


W ostatnim czasie zauważyłem, że w układzie chłodzenia jest nadmierne ciśnienie, objawia się to tym, że po całej nocy postoju a nawet dłużej przy próbie odkręcenia korka z zbiorniczka zaczyna wyrzucać płyn. Co ciekawe jeżeli przód samochodu jest uniesiony do góry tzn. wystarczy najechać na krawężnik to rano jest co prawda psssst ale nie wyrzuca płynu, natomiast węże są dość twarde.


W skrócie z ostatnich napraw:

- cały rozrząd i wszystkie możliwe uszczelki

- nowa pompa wody - ori. ASO

- nowy termostat główny - ori. ASO

- nowy termostat EGR - zamiennik Behr

- nowy korek zbiorniczka - ori. ASO


Prawdę mówiąc problem chyba istniał jeszcze przed wymianą rozrządu ale nie zwróciłem na to uwagi, rok wcześniej wymieniałem pompę wody i termostaty, rozrząd miesiąc temu a korek kilka dni temu i nie pomogło.


Mechanik sprawdził płyn chłodniczy na obecność spalin ale test nie wykazał niczego nieprawidłowego. Płynu chłodniczego nie ubywa. W trakcie jazdy nie wyrzuca płynu. W oleju nie ma żadnego masła.


Z ostatnich jeszcze obserwacji, nie wiem czy to ma związek ale podczas jazdy temp. wody oscyluje w okolicach 89 st. jednak lekkie przyśpieszenie i spokojnie dochodzi do 97, raz na autostradzie jakby się "zawiesiło" i podeszło pod 107 ale szybko spadło do tych 97.


Macie jakiś pomysł co jeszcze należałoby sprawdzić? Z góry dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.