Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć posiadam e39 z 3.0 d z 2000r i miałem taki problem ze złe pokazywał mi wskaźnik paliwa przeć co wyjeździłem do zera , jakiś czas było dobrze wszystko aż pewnego dnia po przejechaniu jakiś 200m zaczęła dymić na biało i trząść się silnik i brzmiało jakby ktoś kluczem walił w metal, stwierdziłem ze to wtryski , okazało się były na nich opiłki także zakupiłem już „nowe” jednakże przed ich wsadzeniem chce przepłukać jeszcze układ paliwowy , bak już ściągnąłem i przepłukalem muszę kupić jeszcze nowa pompkę bo złamałem wężyk . I teraz pytanie czy zalecacie coś jeszcze przed założeniem nowych wtrysków i czy to mogło być coś jeszcze czy dobrze szukam problemu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za bakiem masz filtr przecież. Według mnie opiłki to bardziej właśnie z zatartych wtrysków lub pompy CR jeśli pracowała na sucho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.