Skocz do zawartości

Systemy asystujące - różnice


Mp00

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Wpadłem niedawno w spora wyrwe w asfalcie. Bylo na tyle grubo ze nie wytrzymał bok opony tylko opona sie jakby rozeszła. Felga jednak pozostała cała. Gdyby to byla 22' a nie 21' to nie ma opcji zeby przetrwała. Na 21' trzeba uwazac na krawezniki wiec na 22' pewnie odpowiednio bardziej.

Na zime mam 20' i tutaj komfort jest wyraznie lepszy niz na 21' a i nie trzeba sie juz specjalnie o uszkodzenia martwic i jest to mila odmiana po przesiadce z letnich kół.

Drugi raz wybralbym chyba taki sam zestaw felg choc te czarne 22' nie powiem wygladem kusza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy systemach profesional tempomat działa od 0 do 210 przy zwykłych działa od 30 do 160. Zwykły działa w korkach ale od 0 do 30 km/h i jeżeli samochody staną to sam nie ruszy trzeba dodać gazu w profesional ruszy sam. Do tego przy zwykłych systemach nie mamy autonomicznej jazdy.

 

W sumie to o tą informację mi chodziło - nie mamy autonomicznej jazdy. W kongiguratorze pisze:

Ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu rozpoznaje linie wyznaczające pas ruchu i działa powyżej prędkości 70 km/h poprzez wibracje kierownicy.


Jeżeli ktoś ma: on nie utrzyma pasa ruchu, tylko zadrży kierownica, ale auto zjedzie, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.