Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, Panowie mam taki problem z moim e91 320D 184km, że gdy postoi kilka dni pod blokiem to zanim odpali to zakręci dwa albo 3 razy, rzadko tak się zdarza że stoi kilka dni, a gdy stoi 24 godziny to wciskam przycisk i pali od pierwszego zakrecenia, a po dwóch i więcej dniach postoju za 2 albo 3 zakreceniu nie jest to długie krecenie, ale odpalanie jest inne niż jak stoi powiedzmy ten 1 dzień, pozatym innych objawów brak, na ciepłym zapala super, wszystko działa jak powinno, co radzicie? Może to ja jestem trochę przewrażliwiony ale wolę zapytać.
Opublikowano
Sprawdź Aku. Jak można pisać, że to normalne? Mój N47 czasami po tygodniu postoju pali tak jak po zgaszeniu i odpaleniu po 15 minutach.
Opublikowano
Ale kolega nie napisał że to normalne tylko że może cofa się delikatnie paliwo i dlatego tak się dzieje i zrozumiałem go ze nic złego się nie stanie jak tak to zostawię i nie będę zaprzątał sobie tym głowy, a jak sprawdzić aku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic sie nie dzieje. Aku nie ma nic do tego. N47 bardzo czesto tak maja. Tam nie utrzymywanego cisnienia na listwie po zgaszeniu.
Opublikowano
kkx5 czyli Twoim zdaniem też zostawić to w spokoju? Mówisz że to częsta przypadłość że nie utrzymują ciśnienia i paliwo się cofa? Ja i tak przed odpaleniem włączam zapłon a dopiero później odpalam jak pogasna kontrolki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie przypadlosc. Diesel, w przeciwienstwie do benzyny na bezposrednim wtrysku, nie utrzymuje cisnienia na listwie po zgaszeniu. Taka jest konstrukcja. Nie musisz trzymac przycisku zanim odpalasz, to nic nie daje. Pompa wysokiego cisnienia jest mechaniczna. Musisz zakrecic aby zaczela pracowac. Po dlugim postoju paliwo splywa z przelewow i kreci te dwa obroty dluzej. Norma.
Opublikowano
Sprawdź Aku. Jak można pisać, że to normalne? Mój N47 czasami po tygodniu postoju pali tak jak po zgaszeniu i odpaleniu po 15 minutach.

Kolego o stanie normalnym nie wspomniałem mimo że tak jest jeżeli ja jestem czegoś nie pewny to nikomu bredli nie polecam wiec dwa obrot silnika po 3 dniach postoju są jak najbardziej do przełknięcia :D

Opublikowano

Jeżeli Ci to przeszkadza możesz zainstalować gdzieś zawór zwrotny


-Jeśli kreci faktycznie zbyt długo może zawór na listwie common rail nie trzyma.

Opublikowano
Nic nie rób, żadnych zaworów :lol: 2-3 obroty silnika raz na jakiś czas to jest nic, zresztą żadne auto nigdy nie zachowuje się w 100% idealnie tak samo za każdym razem, każde auto które startuje "od strzała", czasem zakręci chwilę - jakby się człowiek miał przejmować takimi rzeczami, to by wszyscy chodzili siwi lub łysi ze stresu.
Opublikowano

Ja tylko zaproponowałem jak mu to przeszkadza.


Ja montowałem zawór zwrotny jak mi czujnik właśnie na szynie puszczał a nie miałem nowego w Accordzie:P


Ale to faktycznie mi kręcił..... za długo ... hah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.