Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam juz post odnosnie wibracji I duzo rzeczy juz wyminlem kola wywazalem chyba z 5 razy w roznych miejscach felgi tez proste bylem na stacji wlazilem pod auto zawieszenie sztywne jak nalezy...wahacze, laczniki wszystko lata jak trzeba wymienione tez tarcze klocki Ate a dalej przy 100 110 wibracja jest wiec.ktos zasugerowal ze moze byc to od zbierznosci nieystawionej..czy to wogole mozliwe ?? Chwilowo nie mam mnie w Pl ale zajme sie jak wroce. Czy ktoa mial taki problemy I ustawienie bieznosci pomoze ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zakres prędkości przy jakiej się to pokazuje, wskazuje na koła, jeżeli przy okazji są jakieś luzy w zawieszeniu, cały efekt będzie się wzmagał, jaka wyważarka waży te koła? Je też się kalibruje i odpowiednio ustawia, w zależności jakie koło, podjedź do innego zakładu i przeważ je jeszcze raz. Przy bardzo dużych i ciężkich kołach, czasami samo wyważanie nie wystarczy i doważa się je na samochodzie. Piasta koła i felga ma ten sam wymiar czy stosujesz pierścienie?
Opublikowano
Nie ma najmiejszuch Luzow,w zawieszeniu , kola 225/50/17 bylem w kilku miejscach I wszedzie to samo czyli zbieznosc nie ma nic do wibracji ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wibracje podczas hamowania czy jazdy ? Na kierownicy czy na całym aucie ?
Opublikowano
Wibracje pod czas jazdy predkosc 100 110 przy hamowaniu tez ale w tym zakresie predkosci jakby wszystko zle dzialo sie od 100 do 110 przyznam sie juz rece mi troche opadly ale licze jeszcze na ta zbieznosc
Opublikowano
Na kierownicy dostaje lekkiej wibracji ale w aucie tez czuje normalnie czuje jak nogawka od spodni lekko faluje heh juz nie wiem gdzie szukac przyczyny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli podczas jazdy to sprawdzić na innym komplecie kół - kierownica nie może drgać gdy hamulec jest swobodny, potem podpora i przegub wału, potem półosie na podnośniku czy nie wibrują.

Jeśli przy hamowaniu - pomiar bicia piast i tarcz, jeśli nadal źle to szukać w zawieszeniu - zwykle zbyt miękkie/zerwane tuleje w wahaczach typu banan.


Zbieżność jeśli w ogóle ma wpływ na wibracje to może mocno rozjechana, a wtedy szybko widać to na oponach. Jak chcesz robić geo to najpierw wahacze tył/przód czy są OK, bo inaczej to szkoda kasy.

Opublikowano
Cale zawieszenie jest ok wahacze sztywne bylem na stacji wszystko sprawdzoen jak trzeba...piasty ok felgi tez
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ustawianie zbieżności jak nic się wcześniej nie działo i nie było kolizji to zbędny wydatek, nawet gdyby były mocno rozjechane że popiskiwałby na zakrętach, nie będzie z tego wibracji, skup się na tych kołach przedział 90-110 to koła, a najlepiej podjechać do znajomego który porusza się takim autem i nie ma tego problemu, przeskoczyć z jednego auta na drugie całym kompletem i odpowiedź będzie od razu bez wstępnych kosztów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a..dopiero doczytałem że jednak są pierścienie, stalowe czy plastikowe? To że felga wchodzi na piastę nie oznacza że jest równo w osi, walczyłem kiedyś z tym samym problem i pozbyłem się właśnie kół z pierścieniami i założyłem takie z dedykowanym rozmiarem do piasty, problem znikł
Opublikowano
Piasty sa plastikowe nie pamietam rozmiaru ale zamowilem gdzies na allegro taka jak mi zmierzyli na piascie fakt ze juz maja swoje moze sie zuzyly z czasem moge kupic nowe I zalozyc skoro I tak bede zbierznosc robic..za jednym zamachem
Opublikowano
Sprawdz magiel i wahacze banany. W 90% to jest wina wibracji, wahacze wymieniane ale czy dokręcone na kołach i jakiej firmy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wywal te pierścienie i załóż felgi z dedykowanym otworem centrującym, będzie po sprawie. Że wulkanizatorzy nie zwracają na to uwagi to brak słów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Szczerze musialbym kupic nowe felgi albo jakies dobre uzywki bo z doswiadczenja juz wiem ze trzeba na uzywane uwazac niestety mam teraz inne wydatki w dom a wieczne pakowanje w te auto tez robi sie czasami meczace sproboje wsadzic nowe pierscienie a z tymi bananami to sluszalem juz kiedys ale sprawdzalem niby jest ok coz wroce do domu bede dzialac narazie auto stoi I nic nie moge zrobic.
Opublikowano
Też bym stawiał na pierścienie. Ewentualnie jak felga była naprawiana/prostowana (ma dużo odważników), to niestety nic z tym nie zrobisz bez wymiany felg na inne.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Felgi byly na maszynie okazalo sie proste opony wywazone jak nalezy...Nie mam niestety felg na podmiane..Pierscienie sa na swoim miejscu..Jest szansa ze sie jakos zuzyly znaczy stracily swoje wlasciwosci ?? Tak czy inaczej zamowie nowe nie kosztuja duzo a zabieg moze dopomoc w tej sytuacji..Bylem na stacji diag wlazlem pod auto wszystko sztywne jak nalezy amory ok wiec zawieszenie raczej ok a polosie byly rok temu wymieniane wal i przegub tez jes ok..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szansa jakaś jest, 100% pewności dadzą felgi od e39.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.