Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odpisał mi sprzedający że Continental przejął VDO i z byłych fabryk vdo wyjezdza wszystko z logo Continental. Dziś rozebrane, zmieniony silniczek, skasowane błędy. Różnica mega na plus, autko szybciej wstaje już z 1.5tys czuć że jedzie, wcześniej dopiero jak minął 2tys obrotów, na wysokich przy gazie "w podłogę" przyspiesza płynnie bez jakichkolwiek szarpnąć czy "dziur" jak to wcześniej miało miejsce. Co prawda zeszło mi 3h, ale efekt super. Dzieki za pomoc i dla potomnych jak najbardziej polecam :)
  • 2 lata później...
Opublikowano

Odgrzewam temat. Mam BMW e90 z silnikiem N46. Walczę z błędami sond 2C6E , 2C6D. Obie wymienione, przepływomierz wymieniony ,uszczelki wszystkie co można było bez skutku.  Co jakiś czas wywala te dwa błędy tylko i check. Raz pamiętam z ponad pół roku temu wyskoczyl błąd 2A59 ale po skasowaniu nie wrócił już. Teraz tylko te 2 wywala. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Bo ja juz nie mam pomysłu.... PS: Co do tego przepływomierza to chyba tak ma być bo sam mam w INPA w air mass 0 . Nie pokazuje żadnych wskazań a błędu z przepływomierza brak więc chyba tak ma być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.