Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam e61 525d 197km 2007r, ostatnio gdy byłem w trasie podczas wyprzedzania po dodaniu gazu i redukcji usłyszałem taki tępe walnięcie z tylu i następnie po wrzuceniu wyższego biegu skrzynia weszła w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta błąd znikł. Stało mi się tez raz to przy mocnym przyspieszaniu na zmianie z 4/5 gdy obroty było koło 4tys. Dzieje się to przeważnie na dobrze rozgrzanej skrzyni. Błąd jaki wyskoczył po podpięcie kompa to 4f85. Miał ktoś podobny przypadek lub wie co może być? Skrzynia do remontu?
Opublikowano
Miałem cos takiego, ze właśnie przy ostrym przyspeiszaniu tak było. Winny był elektrozawór. U mnie to chyba było też przy zmianie z 4 na 5, jak dobrze pamietam, bo miałem to ponad 4 lata temu. Wymieniona jedna cewka i od tamtej pory git.
Opublikowano
Jak pojedynczo blad 4f85 to raczej panewka.. Gdyby to było połączone z drugim błędem od kontroli przełączenia biegu to mógłby to być elektrozawór. Ja miałem sam błąd 4f85 i wrzuciłem używkę bo regeneracja mechatroniki wyszła by drożej niż używka, a mogło by sie okazać że ona wcale w niczym nie pomoże
Opublikowano

najważniejsze żadna zmiana oleju filtra adaptera czy uszczelnień miedzy mechatroniką a skrzynią tego nie załatwi. Najpierw trzeba zdjąć mechatronika i oddac do sprawdzenia na maszynie do tego dedykowanej.

Jak regeneracja mechatronika nie pomoże to remont skrzyni tulejki sprzęgła uszczelnienia. Cena w zakresie 6-8k

Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.