Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich użytkowników forum, od 14 dni jestem posiadaczem E39 z silnikiem M52B20. Zakupione autko pracowało na obu paliwach bez problemu, wczoraj próbując odpalić auto rano, samochód zapalił pochodził z 2 minuty i zaczęło telepać silnikiem, nie chciał się wkręcić na obroty, strzelał z filtra powietrza, po przełączeniu na lpg auto zaczęło chodzić idealnie, pomyślałem że jest mało paliwa więc pojechałem na stację zatankować auto, zalałem 6l benzyny i auto zaczęło pracować prawidłowo, wróciłem nim do domu i przy próbie następnego odpalanie po jakiś 2h zaczęła się powtórka... stan paliwa pokazuje że jest jego na około 70km a auto na benzynie nie chce się wkręcać na obroty, znowu gdy przełączyło się na lpg pojechałem na stację zatankować i o dziwo auto zaczęło jechać prawidłowo, ale sytuacja powtarza się za każdym razem, nawet nie zdążę przejechać 7km na benzynie i auto zaczyna świrować. Po zakupie auto zostało podłączone pod komputer i był błąd czujnik położenia wałka rozrządu, nie ruszałem tego ponieważ auto pracowało bez zastrzeżeń. I teraz pytanko co się mogło stać że dzieją się takie rzeczy na benzynie ?
Opublikowano
Powiem szczerze, od wczoraj wlałem benzyny za 60zł, w aucie zgasła rezerwa, wróciłem tylko do domu autem gdzieś z 2km i zostawiłem je do rana, rano auto nie odpala tak jak by nie było benzyny, jak odpali to chodzi na nie wszystkich garach. Dolałem z bańki 5l benzyny i auto odpala i chodzi na benzynie idealnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nalej paliwa więcej niż 15 litrów bo w baku masz pompę przelewową jak jest 15 litrów traktuj jak koniec paliwa :D

Guzik prawda. Pewnie pompa paliwa się kończy i tyle. W testach na zegarach zobacz jeszcze czy czasem nie przelewa wszystkiego do lewej komory, ale to raczej wątpliwe.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Nalej paliwa więcej niż 15 litrów bo w baku masz pompę przelewową jak jest 15 litrów traktuj jak koniec paliwa :D

Guzik prawda. Pewnie pompa paliwa się kończy i tyle. W testach na zegarach zobacz jeszcze czy czasem nie przelewa wszystkiego do lewej komory, ale to raczej wątpliwe.

 

Chłopie moja odpowiedz tyczy się wlasnie kończącej się popki paliwa... nie jest wstanie przelać i dlatego ma problem, przerabiałem to 2 razy i było dokładnie tak jak tutaj

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za Chiny ludowe nie dopatrzyłem się że chodzi ci o kończącą się pompkę, ale niech ci będzie. :cool2:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Nalej paliwa więcej niż 15 litrów bo w baku masz pompę przelewową jak jest 15 litrów traktuj jak koniec paliwa :D

Guzik prawda. Pewnie pompa paliwa się kończy i tyle. W testach na zegarach zobacz jeszcze czy czasem nie przelewa wszystkiego do lewej komory, ale to raczej wątpliwe.

 

Chłopie moja odpowiedz tyczy się wlasnie kończącej się popki paliwa... nie jest wstanie przelać i dlatego ma problem, przerabiałem to 2 razy i było dokładnie tak jak tutaj

No nie napisałeś tego wprost. Jak ktoś nie zna tematu to skad ma to wiedzieć skoro piszesz o tym dopiero jak ktoś inny o tym wspomniał. Każdy wie że jeśli poniżej 15l auto h gasnie to pompa kaput lub wężyk może między zbiornikami być uszkodzony i kilka innych rzeczy moze auto boleć. Dlatego zapytałem się ile ma paliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.