Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pacjent Bmw x5 e53 3.0d 218km z 2004

Problem polega na tym ze samochód pierwszy raz miesiąc temu zgasł podczas jazdy, normalnie odpalił pełna moc, zero dymu czy coś w tym stylu. Błąd na kompie wtrysk 3 błąd skasowany czysto do kolejnego zgaśnięcia. Później znów błąd wtrysk 3

Wczoraj samochód zgasł 2x i błąd wtrysk 1,2. Samochód normalnie odpala, nie kopci ma moc , po ponownym odpaleniu pracuje normalnie.

Ktoś jest w stanie pomoc?

Każdy by chciał wyrzucić wszystkie wtryski i pompę paliwa odrazu… zero sprawdzenia diagnozy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej pełną definicję błędu! Samo stwierdzenie że błąd wtrysku nic nie wnosi. Tam jest wyjaśnienie na czym owy błąd polega. Zainteresowałbym się raczej ciśnieniem paliwa, bo objaw wskazuje na zbyt wysokie. Sprawdź zawór na pompie wysokiego ciśnienia.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Błędy które wyrzuca są następujące :

4413 - aktywacja,wtrysk paliwa cylinder 1

4423 - aktywacja , wtrysk paliwa cylinder 2 - nieciągły

Za pierwszym zgasnieciem był błąd wtrysk 3 później za 2 zgasnieciem był 2 a 3 już nie

A 3 raz zgasł to wyszedł błąd cylinder 1,2 bez tego 3.

Błędy się kasują i jest czysto co kolejnego zgaśnięcia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zainteresuj się wtryskami, obejrzyj wiązkę oraz DDE. Może coś ci się powypinało z którejś strony, chociaż wtedy błędy od razu by wracały. Nie odpala, bo wtryski nie działają.
Opublikowano
Zainteresuj się wtryskami, obejrzyj wiązkę oraz DDE. Może coś ci się powypinało z którejś strony, chociaż wtedy błędy od razu by wracały. Nie odpala, bo wtryski nie działają.

Samochód normalnie odpala… wtryski by dawały jakis inne objawy nierówna praca silnika, dymienie czy nawet po odpaleniu jakieś rzucanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie silnik chodził równiutko, ale waliło błędy pod obciążeniem, test przelewowy i różnica 100% pomiędzy wtryskami
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cieterek coś się dzieje czasami. Brak komunikacji między wtryskami a DDE. Podlany sterownik silnika, luźny kabelek itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź wtyczki sterownika silnika czy nie są zaśniedziałe.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Ok, dzięki Panowie za każda podpowiedz, natomiast wstępnie zaczęliśmy od odpięcia boxa który jest dodatkowo dolozony i przechodzi właśnie przez wtryski wtyczka może ona robi jakieś zwarcie itp
Opublikowano
Ok, dzięki Panowie za każda podpowiedz, natomiast wstępnie zaczęliśmy od odpięcia boxa który jest dodatkowo dolozony i przechodzi właśnie przez wtryski wtyczka może ona robi jakieś zwarcie itp

Tak własnie czytam. U mnie gdy mapa była słabo dobrana w E70, to samo się działo.

Opublikowano
Ok, dzięki Panowie za każda podpowiedz, natomiast wstępnie zaczęliśmy od odpięcia boxa który jest dodatkowo dolozony i przechodzi właśnie przez wtryski wtyczka może ona robi jakieś zwarcie itp

Tak własnie czytam. U mnie gdy mapa była słabo dobrana w E70, to samo się działo.

Miales takie same objawy jak u mnie? Zrobiony soft na nowo i wszystko wporzadku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.