Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono! Stałem się posiadaczem (w okazyjnej cenie) bardzo zadbanej E87 z silnikiem N43b16A z wypalonym jednym tłokiem i uszkodzonym cylindrem.

Auto ma przejechane 139 kkm i miało zapieczony jeden wtryskiwacz, ale nie ten z uszkodzonego tłoku. I tu pytanie dla tych, którzy przerabiali temat. Czy lepiej wrzucić do niej jakiś mniej usterkogenny silnik, czy ratować ten ??? No i co może być przyczyną takiego przypalenia w tym motorze ?

https://zapodaj.net/6015dd6157224.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapieczony wtrysk na jednym powoduje przelewanie na innym i taki efekt, wypalenie tloku. Zmiana silnika to tylko na n43 2.0. Kazda inna opcja jest bez sensu, czytaj, wygeneruje koszty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.