Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Otóż stałem się posiadaczem 3 litrowej bawarki i od jakiegoś czasu zaczął się z nią problem. Chodzi dokładniej o falowanie obrotów na biegu jałowym, wcześniej mniej uciążliwe teraz potrafi zgasnąć. Do tego dochodzi też moim zdaniem brak mocy. Zauważyłem też, że nie dzieje się to za każdym razem, czasem jedzie normalnie gdzie nagle wpada tak jakby w ten "tryb". Dodam też, że gdy wejdzie w ten tryb podczas przyspieszania słychać taki specyficzny świst, jakby gdzieś wydmuchiwała powietrze lub gdzieś zaciągała lewe, ciężko mi to określić. A i jeszcze moim zdaniem wskaźnik poziomu spalania zawyża strasznie spalanie, tzn według mnie jakby wariował.

Co to może być? Odpiąłem przepływkę lecz problem nie zniknął po za tym, że bardzo wtedy dymi :evil: . Zamówiłem nową przepływke profilaktycznie, lecz wolałbym się doradzić z kimś tutaj bo wiem, że ten problem na pewno już u kogoś wystepował.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poczytaj mój świeży temat

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=387264


Coś robiłeś przy silniku po zakupie ? Filtry, odma, wężyki podciśnienia, EGR ?

 

...podczas przyspieszania słychać taki specyficzny świst...

To nie wróży nic dobrego - turbina, choc może być pęknięty kolektor lub jakiś wąż.


Ogarniasz oprogramowanie INPA ? Bez tego nic nie zdiagnozujesz.

Zamówiłem nową przepływke profilaktycznie

Bez sensu... Najpierw trzeba sprawdzić masy powietrza oczekiwane i aktualne.

Opublikowano
Poczytaj mój świeży temat

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=387264


Coś robiłeś przy silniku po zakupie ? Filtry, odma, wężyki podciśnienia, EGR ?


Szczerze mówiąc nic nie było robione.

 

...podczas przyspieszania słychać taki specyficzny świst...

To nie wróży nic dobrego - turbina, choc może być pęknięty kolektor lub jakiś wąż.



Edit: chciałem dodać, że od wymiany do wymiany nie wzięła oleju


Co do kolektorów to nie sądzę bo dzieje ten świst nie pojawia się zawsze. Nie raz bawarka chodzi normalnie ciągnie od dołu wtedy tego świstu nie ma. Gdy ten świst się pojawi jest wtedy słabsza i falują obroty.


Może ktoś zna jakiegoś mechanika co się zna na tym Lublin Puławy , oczywiście mogę też dojechać dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.