Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam założyłem sobie centralkę z pilotem do e39 96r i chce podłączyć oryginalną syrenę alarmu z centralki wychodzi kabel z impulsem na syrenę ale nie wiem jakie przewody podłączyć


Przewody jakie wychodzą z syreny to:

Czerwono/zielony

Niebiesko/czarny

Zielono/czarny

Brązowo/czarny


Pod akumulatorem działa tak:

Czerwono/zielony - plus

Brązowo/czarny razem z Niebiesko/czarnym - minus

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

- pin nr.1 , kol.przewodu brązowy ( MINUS )


- pin nr.3 , kol.nie mam informacji ( PLUS - bezpiecznik F48......7,5A )


- pin nr.2 ,kol.przewodu czarno - biały ( idzie do modułu A71 , mieszczącego się za schowkiem pasażera )


- pin nr.4 , kol.przewodu czarno - niebieski ( idzie do modułu A71 , mieszczącego się za schowkiem pasażera )


Teraz tak...

Opisz swoje kolory przewodów w jakie wchodzą piny , kości przy sygnalizatorze dźwięku.....

Napisz siedem ostatnich znaków numeru Vin.


Teraz opiszę ci gdzie wchodzą piny nr. 2 i 4


- pin nr.2 wchodzi do modułu A71 , dokładniej do kości X253. ( jest to czarna kość , 26 pinowa , środkowa , bo widzę że są trzy kości które wchodzą do modułu ) pin nr. 20.


- pin nr.4 , wchodzi również do modułu A71 , do kości X254 ( czarna kość , 20 pinowa , po prawej stronie ) pin nr. 17.

Opublikowano
Ale mi chodzi o podłączenie „na krótko” żeby był dźwięk. Pisałem że mam dokładaną centralkę z pilotem gdzie wychodzi kabel z impulsem. Kable wychodzące z syrenki też są opisane
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok, ok

To jak widzisz znalazłem tylko taki schemat .

Przeczytaj mój posty powyżej i odpowiedz na moje pytania.


Z jakiego auta jest ta syrena????



Opis pinów...

- pin nr.1 , MASA/MINUS , punkt uziemienia.

- pin nr.2 , interfejs do czujnika alarmu przechyłu - złącze, sterowanie czujnikiem alarmu przechyłu.

- pin nr.3 , zacisk zasilania napięciem " 30 " - bezpośrednio z akumulatora , zabezpieczony bezpiecznikiem F48.......7,5A.

- pin nr.4 , sygnał dźwiękowy - moduł ogólny



Syrena prądu awaryjnego jest uzbrajana i dezaktywowana przez linię (złącze X253 Pin 20) (ta sama linia aktywuje i dezaktywuje również czujnik przechyłu i zdalne zabezpieczenie wnętrza). Moduł ogólny informuje syrenę prądu awaryjnego inną linią o uruchomieniu alarmu (taka sama linia jak dla klaksonu, złącze X254, styk 17). Po uruchomieniu syreny prądu awaryjnego, alarm może nadal być wyzwalany, gdy syrena jest odłączona od instalacji elektrycznej pojazdu lub akumulator pojazdu jest odłączony.


Według powyższego opisu , pin nr.4 aktywuje syrenę.

Opublikowano
Ok, ok

To jak widzisz znalazłem tylko taki schemat .

Przeczytaj mój posty powyżej i odpowiedz na moje pytania.


Z jakiego auta jest ta syrena????



Opis pinów...

- pin nr.1 , MASA/MINUS , punkt uziemienia.

- pin nr.2 , interfejs do czujnika alarmu przechyłu - złącze, sterowanie czujnikiem alarmu przechyłu.

- pin nr.3 , zacisk zasilania napięciem " 30 " - bezpośrednio z akumulatora , zabezpieczony bezpiecznikiem F48.......7,5A.

- pin nr.4 , sygnał dźwiękowy - moduł ogólny



Syrena prądu awaryjnego jest uzbrajana i dezaktywowana przez linię (złącze X253 Pin 20) (ta sama linia aktywuje i dezaktywuje również czujnik przechyłu i zdalne zabezpieczenie wnętrza). Moduł ogólny informuje syrenę prądu awaryjnego inną linią o uruchomieniu alarmu (taka sama linia jak dla klaksonu, złącze X254, styk 17). Po uruchomieniu syreny prądu awaryjnego, alarm może nadal być wyzwalany, gdy syrena jest odłączona od instalacji elektrycznej pojazdu lub akumulator pojazdu jest odłączony.


Według powyższego opisu , pin nr.4 aktywuje syrenę.

 

Wnioskuje że pin1 idzie do masy, pin2 zostaje pusty, pin3 idzie na stałe do akumulatora, pin4 idzie do wyjścia z centralki na sygnał.

Opublikowano
Też tak uważam

Takie rozwiązanie nic nie daje. Pin4 ma sterowanie minusem jak dostaje plusa nie ma reakcji. Mam przekaźnik ale nie wiem jak go podłączyć żeby zmienić impuls

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na schematach elektrycznych pin nr. 17 jest zasilany z linii nr. 30 , czyli jest to plus z akumulatora.

Czemu tobie wyszła masa????

Nie mam zielonego pojęcia?

Może coś jest nie tak z modułem A1?

Opublikowano
Na schematach elektrycznych pin nr. 17 jest zasilany z linii nr. 30 , czyli jest to plus z akumulatora.

Czemu tobie wyszła masa????

Nie mam zielonego pojęcia?

Może coś jest nie tak z modułem A1?

Jak podłączam syrenę do akumulatora to muszę przystawić pin4 do masy wtedy syrena gra. Jak przystawię do plusa nic się nie dzieje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mam pojęcia jak jest skonstruowana sama syrena ???? Może odwrotnie podłączyłeś główne przewody zasilające sam głośnik?
Opublikowano
Nie mam pojęcia jak jest skonstruowana sama syrena ???? Może odwrotnie podłączyłeś główne przewody zasilające sam głośnik?

Pin1 do masy, pin2 pusty, pin3 pod akumulator, pin4 pod impuls(+)


Skoro syrena jest wyzwalana przez (+) z pinu4 też(+) to powinno działać ale nie działa.


Może trzeba podłączyć pin2 do minusa lub plusa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.