Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


BMW E90 330I, automat, rocznik 2005.


Dzisiaj zrobiłem trasę około 500 km. Jazda była w cyklu mieszanym. zajeżdżając pod dom musialem dość dynamicznie włączyć się do ruchu, po tym manewrze auto nie chciało zmienić biegu na wyższy w okolicach 2500-3000 obrotów, dławiło się, szarpało i nie miało mocy. Po zajechaniu na parking wszystko wróciło do normy i nagle auto jeździ bez problemu, żaden błąd nie wyskoczył, ale po tej sytuacji od czasu do czasu słychać dźwięk jakby ocieranie metalu o metal.


W ostatnim czasie w aucie była zrobiona cała nowa skrzynia biegów, konwerter oraz wal napędowy.


Ktoś może miał podobną sytuację i wie co spowodowało takie zachowanie auta? A może nie ma się czym przejmować?


Pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Potrzebna jest diagnostyka komputerowa za pomocą interfejsu diagnostycznego oraz programu INPA. Należy zacząć od odczytania błędów ze sterownika silnika i skrzyni oraz odszukania co oznaczają w internecie. Brak lampki check engine nie oznacza że nie ma błędów w sterownikach.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.