Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukałem na forum ale są bardzo stare posty wiec dogrzebie trochę kotleta mam pytanie czy lepiej kupić dwa termostat oryginalne czy może firmy BEHR/MAHLE TERMOSTAT bo znalazłem coś takiego na allegro https://allegro.pl/oferta/behr-termostat-egr-bmw-5-e60-520d-525d-530d-535d-6752664994 lub mam oryginała za cenę razy dwa https://allegro.pl/oferta/oe-termostat-bmw-5-e60-520d-525d-530d-535d-egr-7600053391. Będę wdzięczy za wsze wypowiedzi i opinie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kub behra albo oryginał, co tam wolisz :D Ważne, żeby nie jakieś no-name i z dobrego sklepu, żeby gwarację mieć w razie problemów.


A płynu z 10l wchodzi od zera do pełna, ale wszystkiego raczej nie uda Ci się spuścić, więc trochę mniej pewnie wejdzie. Ja wlałem bańkę koncentratu 4l i do pełna destylowaną.

Opublikowano
Miałem główny termostat gates'a i po jakimś czasie pękło plastikowe mocowanie/zaczep termostatu w środku, wskutek czego termostat się "położył" i był cały czas obieg otwarty. Widać, że plastik jakościowo dużo gorszy od Ori czy behr. Później ori bmw za grubą kase po około roku zimą już nie łapał temperatury większej jak 86 stopni i w dodatku dłużej się dogrzewał. Teraz od ponad 1.5 roku mam behr i odpukać żadnych problemów. Lato zima temperatura w przedziale 90=93 stopnie cały czas, podczas wypalania dpf wiadomo wyższa.
Opublikowano
Miałem główny termostat gates'a i po jakimś czasie pękło plastikowe mocowanie/zaczep termostatu w środku, wskutek czego termostat się "położył" i był cały czas obieg otwarty. Widać, że plastik jakościowo dużo gorszy od Ori czy behr. Później ori bmw za grubą kase po około roku zimą już nie łapał temperatury większej jak 86 stopni i w dodatku dłużej się dogrzewał. Teraz od ponad 1.5 roku mam behr i odpukać żadnych problemów. Lato zima temperatura w przedziale 90=93 stopnie cały czas, podczas wypalania dpf wiadomo wyższa.

u mnie dokładnie w tym samym miejscu pękł oryginał

Jack_Strong-
Opublikowano
Miałem główny termostat gates'a i po jakimś czasie pękło plastikowe mocowanie/zaczep termostatu w środku, wskutek czego termostat się "położył" i był cały czas obieg otwarty.

Też miałem to samo, pękł po około 3 miesiącach.

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
U mnie ori nie pękł ale po roku śmietnik. Behr tańszy ale też co jakiś czas do wymiany. Generalnie przez 7 lat mam chyba 4 termostat.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

jak masz automat to jest jeszcze trzeci najdroższy

tzw. wymiennik ciepła 1200zł w oryginale on też dość często pada ze względu na kiepsko zaprojektowany termostat.

17217803830

Jack_Strong-
Opublikowano (edytowane)
A jakie są objawy uszkodzonego ? Już znalazłem jak można naprawić ale widziałem ze pęka kruciec i można kupić aluminiowy tylko nigdzie nie mogę tego znaleść.
Edytowane przez Kondziio86
Opublikowano
297 pln oe bmw kosztują 2.


Wymienia sie 2 naraz na chłodnicy egr mały i za chlodnica egr duży.

 


Gdzie masz taka cenę za termostaty OE ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.