Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukałem na forum ale są strasznie stare posty może ktoś mi pomoże ponieważ kupiłem zawieszenie już na przód firmy lemforder i muszę jeszcze wymienić tył i zastanawiam się czy kupować lemforder czy może meyle hd wiem ze oryginał jest najlepszy ale cena zabija. Będę wdzięczny za wasze opinie czy jest znaczna różnica między meyle hd a lemforderem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz xDrive to tylko lemforder.


Jak nie to meyleHD też są ok, sztywniejsze, ale jakościowo chyba nie odstają. W e39 zrobiłem cały zawias na próbę w meyleHD i było ok przez 50 tysięcy km. Wcześniej zawsze pakowałem Lema i też problemu nie miałem.

Opublikowano
Zależy tez gdzie użytkujesz zawieszenie czy w mieście czy trasy ja miałem zawieszenie oryginalne z 2004 do momentu kiedy nie sprowadziłem samochodu z Niemiec i nie poczuło naszych pięknych drug w Warszawie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Normalka, w dwóch e39 które miałem prosto z DE po zimie cały zawias z oryginału był do wymiany, w jednym właśnie lema zakładałem, w drugim MeyleHD.

Teraz w e61 śmigam po alpejskim płaskim asfalcie i tylko tuleje w przednich wahaczach po 260k km miałem wymienione, reszta dalej w super stanie, ale na polskie bezdroża zaglądam tylko na kilka tysięcy km w roku.

Opublikowano
A jak możesz stwierdzić to która lepsza firma lemforder czy meyleHD :?: Najlepszym rozwiązaniem wstawić zawieszenie od rosomaka :D :D Jeszcze daleka droga żeby drogi były takie jak w Niemczech lub Austrii
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak możesz stwierdzić to która lepsza firma lemforder czy meyleHD :?: Najlepszym rozwiązaniem wstawić zawieszenie od rosomaka :D :D Jeszcze daleka droga żeby drogi były takie jak w Niemczech lub Austrii

 

Które lepsze? I Lem i meyle spełniły swoje zadanie, przez okres kilkudziesięciu tysięcy nic się nie działo.

Wiem też co nie spełniło zadania - mechanior wymienił mi kiedyś banana z tyłu na SLR czy coś takiego (mimo, że kazałem mu tylko montować lema) to po 2 tysiącach km zsunął się z tulei i koło stało krzywo.

Opublikowano
Ale jak byś miał ocenić szczerze to które twoim zdaniem kupić lema czy meley hd tylko chyba na tył jest tylko zwykły bo na przod widziałem ze jest hd. Różnice w cenie jest dosyć duża kupiłem już łączniki stabilizatora oraz rolnetki lema a tuleje wahacza wstawiam poliuretanowe tak samo jak tuleje pływająca bo testowałem w swojej E39 i przez 5 lat był spokój i do dnia dzisiejszego samochód jeździ a wahacze już poleciały a kupowałem febiego
Opublikowano
a ja polecam firmę REGUM ze skórzewa chyba nie słyszałem żeby ktoś narzekał na zregenerowane przez nich zawieszenie robili nawet zawieszenie do ferrari Mikiciuka :D
Opublikowano
a ja polecam firmę REGUM ze skórzewa chyba nie słyszałem żeby ktoś narzekał na zregenerowane przez nich zawieszenie robili nawet zawieszenie do ferrari Mikiciuka :D

 

Nie polecaj bo ceny podskoczą, ja również korzystam z regum, fabryczne wahacze wysyłam, wymieniają sworznie i tuleje na nowe i odsyłają korpus z nowymi tulejami i sworzniami, cena taniej niż najtańszy zamiennik a jakość to tak jakbyś poszedł do fabryki BMW i zabrał wahacze z regału. Żaden lemforder czy mayle i inne badziewia nie dorównują fabrycznym wahaczom i tym zrobionym w regum.


Cena zamienników to jakieś nieporozumienie, Lemforder czy meyle to badziewie za tą cenę, za koszt 3 wahaczy lemforder to w regum robisz wszystko co ma tuleje i sworznie, tylko minus taki, że uziemiasz auto LUB kupujesz z kaucją i potem zwracasz swoje o ile mają na stanie to co ty potrzebujesz.


Ja robiłem dwie e60 kompletnie od a do z w regum i do dziś wszystko jak należy a dzięki temu jak wspomniałem za koszt 3 może 4 wahaczy lemforder zrobiłem ich 10 plus wysłałem zwrotnicę na wymianę tuleji pływających czyli w sumie 12 wahaczy za bardzo przystępną cenę.

Mogli również wymienić dość tanio tuleje belki ale koszt wysyłki = to co bym zyskał, więc tuleje belki wymieniał w lokalnym warsztacie, który miał prasę.

Opublikowano
Fajnie pięknie tylko jak odkręcisz oryginalne wahacze od piasty ja miałem oryginalne zawieszenie z 2004 roku przód i brak możliwości odkręcenia planik nawet nie pomagał ponieważ końcówki gwintu zrobiła się jedna całość. Chyba ze wymieniają sworznie to chętnie wyślę wahacze do naprawy. A druga sprawa jak kogoś stać na Ferrari to nie regeneruje wahaczy tylko kupuje z salonu. To tak jak zamontować gaz do nowej 7.
Opublikowano
Fajnie pięknie tylko jak odkręcisz oryginalne wahacze od piasty ja miałem oryginalne zawieszenie z 2004 roku przód i brak możliwości odkręcenia planik nawet nie pomagał ponieważ końcówki gwintu zrobiła się jedna całość. Chyba ze wymieniają sworznie to chętnie wyślę wahacze do naprawy. A druga sprawa jak kogoś stać na Ferrari to nie regeneruje wahaczy tylko kupuje z salonu. To tak jak zamontować gaz do nowej 7.

 

Bez problemu wszystko się odkręca, tak u mnie było w dwóch e60, a nawet jeżeli utniesz sworzeń to Ci go wymieniają bez problemu. Warunek to nie uszkodzony aluminiowy trzpień wahacza i to musi być fabryczny a nie zamiennik.

A twoje ostatnie zdanie można pozostawić bez komentarza :duh: Tych co stać na nowe ferrari nawet nie wiedzą co to znaczy naprawa/ regeneracja. To jest elita światowa i jacyś dorobkiewicze krętacze, którzy tylko użytkują to nie za swoją kasę tylko zdobytą nieuczciwe, więc się nawet z tymi pieniędzmi nie liczą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.