Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, przychodzę do Was z problemami przy mojej e91.

Auto kupiłam jakieś 15kkm temu, bez konkretnej historii, jak wszędzie z manipulowanym przebiegiem, ogólnie tym się mało przejmuje.


Jakiś czas temu wyskoczyły mi następujące błędy co również objawiło się późniejszym startem turbo ( od ok 2500 obrotów )


4530 kontrola ładunku powietrza, odstępstwo od normy

44CC regulator ciśnienia doładowania powietrza


Cóż, do regeneracji turbina, zdarza się w autach używanych wiec nie ubolewam nad tym. Niepokoi mnie tylko usterka która miałam już od początku ale nie zwracałam na nią szczególnej uwagi a chciałbym zrobić wszystko za jednym zamachem.

Od kilku dni auto potrafi zgasnąć w trakcie jazdy, jadę po mieście, 50km/h na 3 biegu utrzymując stała prędkość oraz obroty a tu nagle bum, auto gaśnie.

Kolejny problem to przerywanie, jak wyżej, jazda ze stała prędkością i nagle czuć jakby silnik nie otrzymał paliwa, 2/3 szarpnięcia delikatne i wszystko wraca do normy.


B-tool nie widzi żadnych innych błędów niż te które wcześniej wkleilam. Może ktorys z użytkowników forum będzie w stanie naprowadzić mnie z czym mogą wiązać się te usterki oraz jakie będą koszty naprawy? W podobnych przypadkach często ponoć pada pompa wtryskowa… ale mechanikiem nie jestem, wiec nie chce się wymądrzać.


Dzięki za wszelkie sugestie i rady, pozdro

Opublikowano

Jeśli turbo mitsu jest po regeneracji bardzo często nastawnik wymaga ponownego ustawienia.

Co do gaśnięcia - z własnego doświadczenia wiem, że winny jest czujnik położenia wału korbowego. Szczególnie wtedy jeśli nie ma żadnego błędu. Jeśli chcesz - zaufaj i wymień na czujnik boscha, albo ciągaj się po mechanikach i słuchaj głupiego pierdolenia o paliwie.

Co do przerywania - jeśli występuje ono przy niskich obrotach rzędu 1500-1700 przy jeździe ze stałą prędkością to winny jest prawdopodobnie egr. Możesz odłączyć od niego wężyk i sprawdzić czy coś się zmieni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o gaśnięcie samochodu to powodem jest najprawdopodobniej elektryka. Na początek trzeba sprawdzić dokładnie umasienia oraz przewody prądowe od samego akumulatora.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Pod pokrywą silnika w okolicach wlewu oleju jest listwa ciśnieniowa i przykręcony do niej czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdź wtyczkę do niego idącą i jej przewody, możesz nimi poruszać gdy silnik pracuje, jak zmieni się praca silnika to masz winowajcę szarpania i gaśnięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.