Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

podczas jazdy na autostradzie samochód co jakiś czas wpada w wibracje, chodzi dosłownie cała buda i robi 'brrrr' i dudni..


nie jest to zależne od dodawania gazu, więc raczej obstawiam coś z zawiasem, dzieje się to w trakcie jednostajnej jazdy 110-120km/h i po kilometrze, dwóch nagle jak ręką odjął.. Rok temu wymienione komplet amortyzatory przód i tył plus łączniki stabilizatora i tuleje pływające z tyłu oraz tuleje tył górne i dolne wahacze. Czy jeszcze wahacze z przodu nie mogą dawać takiego objawu? ogólnie od jakichś 5lat mam drgania drobne na kierownicy w zakresie 80-90km/h które wyżej znikają. No ale teraz doszło to, w pewnym momencie jadąc po autostradzie wrażenie było, jakbym wjechał na drogę gruntową. O co może tu chodzić? samochód mam praktycznie od nowości, aktualnie 157k km przebiegu.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm, to brzmi bardziej napedowo, silnikowo nie bo nie ma lepszego speca od tego modelu jak ty, wiec bys to wychwycil, ale cos dalej->skrzynia, wal, dyfer...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

okazało się, że znalazłem.. prawe, tylne koło.. po jeździe na wprost, bez hamowania jest gorące. Pytanie czy trzyma zacisk czy ręczny. Generalnie zauważyłem w zimę już, że ręczny po opuszczeniu skrzeczy przez kilka metrów i nagle cisza, jakby puszczał. Widocznie teraz nie puścił i trzyma na dobre. Kupuje zestaw naprawczy szczęk hamulcowych i zacisku. Najwyżej jedno z nich odeśle.



skrzynia, wał i dyfer nie - to się nie dzieje podczas przyspieszania, pojawia się nagle znikąd niezależnie od prędkości, więc to tylko i wyłącznie tarcza rozgrzana na maksa wpada w wibracje w końcu. Najlepsze, że z zewnątrz tarcza nie jest przysmalona, więc obstawiam ten ręczny.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oby nie skorodowane mocowanie zapinek recznego bo roboty z tym hoho...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to się kupić da? kupiłem poniższe


p6WfMpH.jpg


nie wiem co jeszcze ewentualnie dokupić, zestaw do regeneracji zacisku kupiłem w razie 'w' jak to nie będzie zacisk to odeślę i tyle

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, ta blacha to czesc wymienna ale ciezka naprawa, caly zawias trzeba rozpinac, poloske wyciagac i lozysko wyprasowac, tak bez sensu to zrobili. Musisz rozebrac aby sprawdzic co jest nie tak.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szczęki były ok, okazało się, że to zacisk. ZESTAW naprawczy Frenkit 50ziko i regeneracja 120. Temat zamknięty :-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.