Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega kiedy planuje kolejna wymianę oleju? Widziałem, że 2000km już pękło... Testy przyspieszenia porobione? ;)

Ja posiadając 318i i tak nie mogę się doczekać końca docierania :) Żona nie daje się namówić na dłuższą wycieczkę...

 

Co poradzić, z bólem serca jedź sam :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Kolega kiedy planuje kolejna wymianę oleju? Widziałem, że 2000km już pękło... Testy przyspieszenia porobione? ;)

Ja posiadając 318i i tak nie mogę się doczekać końca docierania :) Żona nie daje się namówić na dłuższą wycieczkę...

 

Co poradzić, z bólem serca jedź sam :mrgreen:

Damn... dopiero mnie uświadomiłeś, że istnieje taka możliwość. Dziś przedstawię Jej (z bólem serca) taki pomysł. Życz mi udanego weekendu ;)

Opublikowano
Kolega kiedy planuje kolejna wymianę oleju? Widziałem, że 2000km już pękło... Testy przyspieszenia porobione? ;)

Ja posiadając 318i i tak nie mogę się doczekać końca docierania :) Żona nie daje się namówić na dłuższą wycieczkę...

Kolejna wymiana za 15kkm. Tym razem nie skończy się tylko na wymianie oleju i filtra, ale dojdzie też filtr powietrza, filtr kabinowy i wymiana oleju w tylnym dyfrze więc fakturka jeszcze bardziej zaboli :/

Nie planuje jakiś wielkich testów przyśpieszenia, nie mam do tego narzędzi, natomiast w trybie SPORT+ auto wciska w fotel niesamowicie. Katalogowo ma chyba 4,4s. do setki, a z pomiarów jakie widziałem na YT to bliżej jest nawet do 4. Nie jestem jakimś rajdowym kierowcą, bardziej cenię sobie wygodę i odrobinę luksusu w samochodzie, natomiast wiem że zawsze mam potężny zapas mocy pod butem gdy potrzebuję wyprzedzić itd. :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajny bandzior..

Konfig tłusty na 400k+ skoro wyszło 330...

W tym budżecie ja osobiście wolałbym bobra m3 :)

Za Bobra trzeba dać ponad 500 przy nawet minimalnym konfigu wychodzi ok.510 rabaty są o 10% niższe niż przy G20 bo nie ma rabatów flotowych na całą grupę M co sumarycznie wyjdzie +150tyś czyli ok. 50% drożej od M340i. Jak weźmiesz gruby konfig m3 vs gruby m340i to różnica jest 200tyś.

M340i ma dużo lepszy stosunek cena/produkt m3 jest bardzo drogie w mojej ocenie za drogie mimo ze takie zamówiłem.

Zakup M340i z dobrym rabatem to bardzo dobra decyzja to auto po prostu bardzo się opłaca na tle konkurencji.

Cały czas mam wątpliwości czy nie zmienić zamówienia bo M340i ma świetną cenę a M3 wręcz przeciwnie nie jest to dobry deal.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M340i ma dużo lepszy stosunek cena/produkt m3 jest bardzo drogie w mojej ocenie za drogie mimo ze takie zamówiłem.

.

zgadza się , tylko posiadanie M3 , to przynależność do pewnego elitarnego klubu motoryzacyjnego , 340 pozostaje super fajna i szybka trojka , czy warto dopłacać 200tyś za to ? , moim zdaniem pewnie że warto , pod warunkiem że się kocha motoryzację i dochód netto pozwala :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eee bez przesady to nie ferrari.

Od 15 lat jeżdżę głównie m3 było tego ponad 10szt i nie mam wrażenia że to jakiś mega rarytas. Czasem ktoś zrobi zdjęcie czasem ktoś zapyta lub zrobi okej na ulicy ale do supercarów dużo brakuje mi to akurat pasuje.

M3 nie powinno kosztować więcej niż cena M340+100k i tak by było gdyby nie różnica w rabatach. Przed covidem były większe rabaty na M teraz coś im odbiło w tym temacie a że M3/M4 sprzedaje się świetnie na xdrive jest szał to nie ma co liczyć w najbliższym roku na wzrost rabatów.

Przepraszam autora za off topic.

Opublikowano

W gruncie rzeczy to wcale nie taki off-topic :)

Ja tam nikomu nie lubię zaglądać w portfel. Jeżeli ktoś ma kasę i może przeznaczać ją na swoje motoryzacyjne pasje to nic mi do tego, chętnie nawet rzucę okiem jak ktoś się takim cukierkiem pochwali. Natomiast umysł podpowiada mi, że nie warto dopłacać 200k do tego żeby mieć bardziej agresywne spojlery, więcej rur wydechowych i mieć mniejszy czas do setki o 0,7s. (tak z grubsza). Uważam że M3 miały sens dopiero wtedy gdybym raz w tygodniu miał możliwość po upalać auto na torze wyścigowym.

Przy okazji wymiany oleju po dotarciu na 2kkm pokręciłem się po salonie i usiadłem sobie w wystawowym M4 Competition i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie jazdy na większych dystansach w tych kubełkowych fotelach :? a dziennie pokonuje ok. 200km

Jednym zdaniem: Uważam że m340i to najzdrowszy i rozsądniejszy kompromis w stosunku cena/performance :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marecki w pełni się z Tobą zgadzam :cool2:

Wiele osób które nigdy nie jeździły M3 myśli ze to po prostu szybsze 340i czy nawet 320d ale jest kompletnie inaczej. W M3 wszystko jest inne, inaczej zaprojektowane i działa sztywniej, ciężej i bardziej twardo, same rozpórki, grube stabilizatory czy szerokie opony mocno negatywnie wpływają na komfort. Jest sporo głośniej, twardo i mniej komfortowo to jest całkiem inny samochod i nie dla każdego. Nawet jeżeli pieniądze nie mają znaczenia większość osób będzie bardziej zadowolona z M340i niż M3.

Opublikowano
Testowałeś już może swiatla w trybie adaptacyjnym? W moim aucie mam wrażenie, że jak włączają się lasery to nawet zwierzęta migają oczami abym zmienił na krótkie.
Opublikowano
Przy okazji wymiany oleju po dotarciu na 2kkm pokręciłem się po salonie i usiadłem sobie w wystawowym M4 Competition i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie jazdy na większych dystansach w tych kubełkowych fotelach :? a dziennie pokonuje ok. 200km

Jestem ciekawy ile osób zamawia M3 z tymi fotelami, bo jak ktoś kupuje auto do jazdy na co dzień to jest to grube nieporozumienie.

...no i odpuszczenie sobie tych foteli to oszczędność 17k :wink:

  • Moderatorzy
Opublikowano
M3 nie powinno kosztować więcej niż cena M340+100k i tak by było gdyby nie różnica w rabatach. Przed covidem były większe rabaty na M teraz coś im odbiło w tym temacie a że M3/M4 sprzedaje się świetnie na xdrive jest szał to nie ma co liczyć w najbliższym roku na wzrost rabatów.

Przepraszam autora za off topic.

Ja też z góry przepraszam za offtop, ale muszę pociągnąć ten wątek :P

W przyszłym roku nie dość ze z wyższych rabatów nici, to pewnie wzrost cen, plus słaba złotówka, plus inflacja. Żałuję, że musiałem zmienić auto rok temu a nie w tym roku, bo lepiej by mnie interes z M4 wyniósł ;/ Ile będziesz musiał czekać od zamówienia na swoją M3?

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 nie powinno kosztować więcej niż cena M340+100k i tak by było gdyby nie różnica w rabatach. Przed covidem były większe rabaty na M teraz coś im odbiło w tym temacie a że M3/M4 sprzedaje się świetnie na xdrive jest szał to nie ma co liczyć w najbliższym roku na wzrost rabatów.

Przepraszam autora za off topic.

Ja też z góry przepraszam za offtop, ale muszę pociągnąć ten wątek :P

W przyszłym roku nie dość ze z wyższych rabatów nici, to pewnie wzrost cen, plus słaba złotówka, plus inflacja. Żałuję, że musiałem zmienić auto rok temu a nie w tym roku, bo lepiej by mnie interes z M4 wyniósł ;/ Ile będziesz musiał czekać od zamówienia na swoją M3?

W teorii mówią styczeń ale praktyka pokaże. Zamawiając M440i miał być na listopad a w sierpniu wyszło że rok czekania. M340i które zamówiliśmy w Maju miały być na sierpień ale dużego poślizgu nie mają bo brata ma się wyprodukować jeszcze we wrześniu. Żałuje że zrezygnowałem i nie wziąłem M340i nawet przejściowo wtedy poczekał bym na M440i zamiast M3.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Konfigurowałeś z HK albo adaptacyjnymi LEDami?

HK, Lasery, Kamery 360, asystenci pro itd wszystko co było/jest w restrykcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.