Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Czyściłem ostatnio bak więc spuszczałem paliwo z obu komór. Zatankowałem za stówkę i dzisiaj mając około 12 l w baku autko zgasło.

Test nr 6 pokazuje że w lewej komorze jest 0.5 l a prawej 11,5..Wiec to chyba nie pompa? A może w zbiornikach powinno być po równo paliwa? Znam zasadę działania pompy i przelewu ale to zazwyczaj przy awarii pompy zostaje paliwo w lewej komorze. pacjent to 530d z 2002r. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa jest w prawej więc jak nie działa to nie przelewa do lewej.
Opublikowano
Zawsze myślałem że to z lewej powinno przelewać do prawej tam gdzie pompa :roll: Wlałem 5l do lewej Komory przez otwór pod siedzeniem i auto chodzi, a raczej chodziło. Przejechałem się kawałek i znowu zgasło. Test pokazuje że całe paliwo jest w prawej a w lewej zostaje 0.5l.czyli przelało z lewej do prawej I gaśnie. Nie czaje o co chodzi :mad2:. Jak odpalam na płaka to widać że chodzi pół na pół z powietrzem (przez wężyk pod maską to widać) :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompę wyjmowałeś? Trafiłeś dokładnie na swoje miejsce?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zawsze myślałem że to z lewej powinno przelewać do prawej tam gdzie pompa

Tak, masz rację, mój błąd.

 

Zalany do pełna, nie odpala już w ogóle :mad2:

Musisz sprawdzić jakie masz ciśnienie wstępne paliwa.

Opublikowano
Nie mam niestety dostępu do kompa, na zapłonie słychać że w progu brzęczy ale w kanapie z tyłu cisza, (wcześniej od czasu do czasu było słychać chupotanie) zdjąłem wężyk pod maską z filtra i jakiekolwiek ciśnienie tworzy się po dłuższej chwili. Ale zatkanie palcem nie stanowi problemu :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Według mnie to nie działa pompa w baku. Progowa jakoś dawała rade dopóki się układ nie zapowietrzył. Sprawdź czy w ogóle dochodzi tam prąd. Tylko nie zrób zwarcia, bo chcielibyśmy dowiedzieć się co było powodem usterki :twisted2:

 

Nie mam niestety dostępu do kompa.

Napraw ten błąd :)

Opublikowano

Albo zatarles p0mpe w baku bo pracowała na sucho nie mając paliwa w prawej komorze.


Pompka przelewowa jest napędzana z tego co kojarzę paliwem które wraca z listwy na przelew czyli nadwyżka. I napędza tym właśnie pompkę w lewej komorze. Trzeba trz sprawdzić wężyk który idzie z lewej na prawą stronę

Opublikowano
Ja nie jestem z tych co jeżdżą na sucho z nadzieją ze coś tam jeszcze zostało paliwka :lol: Ale, tak chyba zdechła pompa, bo dziś to rozebralem i owszem, coś tam brzęczy ale ledwo się sączy paliwko a powinno mieć około tam 0,5 bar :roll: Trochę się nakrecilem silnikiem więc zostało mi mieć nadzieję że progowa nie dostała w dupe albo coś dalej :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli mogę podpowiedzieć, bo progową kupiłem Magneti-Marelli i zrobiłem już 40k km, osobiście do baku też bym kupił tej firmy, dobra cena.
Opublikowano
A ja osobiście odradzam marelli bo gdy kupilem to nowa co prawda dawała cisnienie 4 bar ale jęczała bardzo głośno przy dodawaniu gazu, po wymianie na pierburga cisza
Opublikowano

No właśnie się tak zastanawiam czy progowa u mnie żyje, bo do silnika nie dociera ani kropelka ropy, a chyba by dała radę sama coś pod pompować. Mogę się mylić bo w sumie to aż tak się nie znam :)

A zamawiać będę dopiero w poniedziałek to zobaczę jakie mi ceny zaproponują w hurtowni :mad2:

Opublikowano
Zamawiaj na czescidobmw tam są najtańsze i na 100% oryginalne, przykladowo zamawiasz pierburg to przychodzi pierburg a nie jak z allegro jakiś chiński szajs :p
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierburg to obecnie ti automotive i niestety nie zawsze działa prawidłowo, takie czasy..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wybaczcie że tak długo to trwało ale po drodze byłem na weselu itp. Bunia już naprawiona wymieniłem pompę w baku i odżyła, ale dla świętego spokoju wymieniłem też progową i filtry oraz przepłukałem wtryski na zamkniętym obiegu. Chodzi równiej i ciszej i pali na strzała czy zimna czy ciepła :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.