Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jakiś czas temu pojawił mi się check engine na blacie i silnik zaczął przerywać. Mechanik stwierdzi ze wtryskiwacz na drugim cylindrze jest uszkodzony. Wymienił go na regenerowany i problem zniknął. Samochód odzyskał

Moc a kontrolka silnika się nie pojawia. Mam swój mały tester w aucie i czasem go odpalam sprawdzic czy nie ma błędów, pojawił mi się blad :


P0174 -system too lean Bank 2


Blad skasowałem więcej nie powrócił, po przejechaniu 500km pojawił się blad:


P0175 - system too rich Bank 2


Usunąłem, blad nie powrócił



I teraz mam pytanie czy brak adaptacji/kodowani wtryskiwacza może powodować takie błędy? Mechanik powiedział ze nie musi kodować, auto samo zaadoptuje nowy wtryskiwacz …


,

Czy może szukac problemu gdzie indziej?


Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zaadoptować można dziecko z domu dziecka... po drugie baran nie mechanik, radzę go zmienić bo przy tym poziomie wiedzy, którą on posiada zaczął bym wątpić w ogóle czy on to wymienił..


masz n43, nie ma czegoś takiego jak regenerowane wtryski do tych samochodów, generalnie dramat i dałeś się naciągnąć na kasę.. wtryski kupuje się NOWE tylko i wyłącznie, następnie przypisanie kodu ima i usunięcie adaptacji długoterminowych

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pizo moga jedynie poczyscic, tak jak napisane w ich ofercie, regeneracja/czyszczenie. Oczywiscie nalezy wpisac/zakodowac nowy/uzywany wtrysk.
Opublikowano
Czyszczenie to nie regeneracja. Jak się zapcha, to można przeczyścić i będzie chodził. Ale jak leje, to czyszczenie nic nie da albo zwiększy problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zacznijmy od tego, że wtryskiwacze w n53 i n43 pracują pod ciśnieniem 200 barów więc nie jest możliwe zatkanie dyszy wtryskiwacza przez jakiegoś paprocha. jedyne co można wyczyścić to końcówki rozpylaczy które pracują w bardzo agresywnym środowisku, czyli w komorze spalania co czasami po kilku tys. km powoduje, iż końcówki wtryskiwaczy są skoksowane. Ot całe czyszczenie.. niestety wtryskiwacz blokuje się w pozycji otwartej co powoduje że wtryskiwacz leje. jedyne co można zrobić to zlecić w firmie Bosch gładysek w Krakowie rewitalizację stosu piezo i przypisanie nowych kodów ima

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.