Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aha, to przepraszam, ale czujniki pewnie można sprawdzić multimetrem czy generują impulsy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli sie nie mylę to ten artykuł mówi o steroniki po lifcie, czyli tym co jest przy pompie, a u mnie jest pod schowkiem.

I przejscie było właśnie na 14 i 15 pinie

Dokładnie.

Więc są dwie możliwości, koronka lub uszkodzony sterownik który można kupić za kilka zlotych i przekodować, do sprawdzenia czy to wina koronki przydałby się oscyloskop.

To 8v to jakoś tak trochę dziwnie, sprawdź jeszcze co masz na pinie 10 (zasilanie czujnika lewy przód)

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś postępy?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Sorki, ale miałem trochę pilniejszych spraw na głowie


Na pinie 10 napięcie 10,75v.

Sprawdziłem jeszcze raz pin 14 i napięcie takie samo 10,75v.

Dziwne, że wcześniej było w okolicy 8v na 14 a teraz 10v. Ale na obu jest tyle samo na ten moment

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to chyba wszystko wyeliminowałeś i zostaje koronka która znajduje się w piaście. Możesz czujnik wyjść i zaglądnąć na nią chociaż nie wiem czy tam co kolwiek zobaczysz ;)
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Jakiej firmy warto kupić, żeby starczyło nalata, tzn, żeby nie pogięła się piasta? Poprzednia była firmy GSP nie wiem czy sie wykrzywiła, ale jak widać koronka nie wytrzymała.

Tylko fag czy mastersport tez daje rade, ponieważ słyszałem ze wahaczem robią dobre

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poprzednia była firmy GSP

Na ile starczyła ?

 

Jakiej firmy warto kupić, żeby starczyło nalata, tzn, żeby nie pogięła się piasta?

Jak znajdziesz "dobrego" gumiarza to każdą pokrzywi gdy dokręci pneumatem :mrgreen:

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Piasta wymieniona. Na starej były dwie wrzuty na pierścieniu magnetycznym.

Zamontowana fag. Błąd abs nadal występuje. Sprawdzone w inpie. Tylko prawy przód pokazuje 0 km/h

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym się pokusił o wymianę sterownika.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Albo sprawdzenie tak jak pisałem wcześniej

Co prawda nie korzystałem, ale jest taka firma dextech co regeneruje moduły abs. Zapytaj ile kosztuje sprawdzenie jeśli okazałoby się, że jest sprawny.

Najlepsza diagnoza jest metodą eliminacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Używka kosztuje 20-30zł ;)
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.