Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem dosyć mocno pobiera mi prąd. Doszedłem że po odłączenia bezpiecznika nr50 pobór znika, w rozpisce od zegarów. Niestety ale po wyciągnięty wtedy ciagle resetuje się data i godzina. Gdzie szukać winowajcy ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za zegary odpowiadają dwa bezpieczniki....

- F50..........5A

- F52 ..........7,5A


Bezpiecznik F50 ma bezpośrednie zasilanie z akumulatora.

Bezpiecznik F52 zasilany jest po wyłączeniu alarmu / po otwarciu z pilota auta.


Zobacz co się będzie działo z poborem prądu i zegarami po wyjęciu tylko i wyłącznie bezpiecznika F52.


Moim zdaniem ....... jeśli wyjęcie samego bezpiecznika F50 załatwia sprawę lewego poboru prądu to masz problem z samymi zegarami.

Natomiast wyjęcie samego bezpiecznika F52 może mówić o tym ,że masz problem z przednim modułem elektronicznym A173 , który zarządza zasilaniem zegarów. Moduł nie usypia zegarów tzn. może to być obopólna wina ...... moduł może wysyłać zły sygnał albo zegary mogą źle interpretować sygnały z w/w modułu.

Tu niestety , potrzebny będzie ktoś z oscyloskopem .


Spróbuj jeszcze sprawdzić błędy . Skasuj je , może wtedy moduł FEM odmuli się ?


Moduł FEM znajduje się po stronie pasażera - na samym dole słupka A - pod schowkiem pasażera.


Jeśli chcesz znać piny odpowiedzialne za zasilanie zegarów przy mode FEM to napisz siedem ostatnich znaków numeru Vin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.