Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam do was pytanie. W inpa sprawdzałem dawkowanie wtrysków (mg/hub) na wolnych obrotach na 1. cylindrze 0.00 2. 0.00 3. 0.00 4. 1.90 się wacha 1.90-2.10. Czy te wtryski pracują prawidłowo ? Jeśli coś nie tak to proszę podpowiedzieć jaka dawka powinna być na każdym cylindrze w granicach.


Pozdrawiam

Edytowane przez PiotrF30
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To są raczej korekty wtrysków i wynika z nich że na 4 cylindrze jest trochę przytkany lub kompresja mniejsza i nadgania wtryskiem.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś tam się z nim dzieje ale powinien jeszcze chodzić, w inpie jest chyba granica normy do 3 o ile dobrze pamiętam. Maksymalnie do 5. Dzieje się coś z autem? Czy szukasz dziury.......?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 to już jest bardzo dużo, te normy to fikcja jest, powyżej 4 w r4 to silnik chce wyskoczyć spod maski. Przejedź się delikatnie z podglądem, ponieważ najstarsze sterowniki (jak u Ciebie) mają taką ułomność, że często nie pokazują korekcji na wszystkich cylindrach i tak jest u Ciebie. Podczas jazdy poniżej 1500 rpm powinny się pokazać, podczas delikatnego przyspieszania z wysokiego biegu, najlepiej nagraj to.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze że Maniek się wtrącił bo ma lepszą wiedzę. Właśnie coś mi się nie podobało że na pierwszych 3 korekty na 0.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Panowie, przejechałem się jak Maniek mówił, nic nie się nie ruszyło oprócz 1 i 4, Pierwszy wtrysk 1-1.70 a czwarty przy 1,5k do 2k wali aż do 5 a jak przyśpieszę mocniej do końca do 6mg/hub pokazuje !6.00. drugi i trzeci bez zmian 0.00

Muszę wymienić 4 wtrysk tak mi się wydaje.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie tak, pozostałe ocenisz po wymiane 4. Pamiętaj o wpisaniu kodu ima z nowego wtryskiwacza.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, zmieniałem wtryski po regeneracji korekty są bardzo dobre, auto ładnie pracuje, kody ima wpisane. Ale po wymianie wtrysków straciła na mocy, nie jest taka żwawa jak wcześniej i jest to bardzo odczuwalne, i nie wiem co zrobić mam błąd 4501 ale to od EGR bo mam odpięty a wcześniej ten błąd i szła. I teraz nie wiem co robić. Jak ktoś wie to proszę o poradę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego wszystkie po regeneracji? Wymienia się jeden, najlepiej na nowy albo używany po teście i jeździ się dalej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Podpiąłem kompa i błędów jako tako nie ma oprócz tego EGR doładowanie jest git zadane 1040 i czasem skacze 998/1040, ale powietrze w zalecanych mam 360 a obecne 560, czy zmniejszenie dynamiki autamoże być spowodowane uszkodzoną przepływową ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ta różnica masy powietrza spowodowana jest pominięciem egr. Parametry sprawdza się pod obciążeniem, 3 a najlepiej 4 bieg i gaz w podłogę od 2000 rpm, nagranie tego wiele wniesie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No dobra, bez tego Egr jeżdżę już jakiś rok a teraz po wymianie wtrysków i wpisywania kodów ima straciła bardzo na mocy nie zbiera się, automat bardzo przeciąga na biegach a błędy to mam tylko z tym egr ale on zawsze był i miała kopa. A teraz jest bardzo słaba.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego wszystkie po regeneracji? Wymienia się jeden, najlepiej na nowy albo używany po teście i jeździ się dalej.

Tyle w temacie, tak jest praktycznie zawsze jak ktoś oddaje wtryskiwacze do regeneracji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ale one nie wszystkie są po regeneracji tylko były sprawdzone chyba dwa były regenerowane, wyskakuje mi bład 4530(4628) ladedruckregelung pos czujnik został zmieniony na inny i dalej wyskakuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki czujnik? Trzeba obejrzeć parametry pod obciążeniem, 4 bieg i gaz w podłogę od 1800 rpm.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.