Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukaj 530D bez xdrive. Dluzej pojezdzisz widocznie lepsza dynamika i mocniejszy stop silnika. Brak problemow z xdrive, ktory w zimie i tak jest slaby.


W zimie naped na tyl normalnie jezdzi bezproblemowo jak masz dobre opony zimowe.


Poza tym pchasz sie w silnik seria "N" czyli nie kupuj, gdzie zmiana rozrzadu kosztuje 5000 pln do 6000 pln rozrzad jest z tylu silnika pod kokpitem wszystko jest pomodzone wzgledem starego dobrego M57 3.0d 218.


Jak chcesz kupic cos co naprawde jest pancerne i pojezdzi ci mega dlugo to szukaj :


3.0d 218 koni M57 silnik zeliwny blok nie aluminiowy - zaplac za historie serwisowa szukaj auta z przebiegiem realnym ponizej 300 000 km i dobrym wyposazeniem.


Ten silnik 500 tysiecy km kreci z palcem w nosie i ma dobra moc wyposazenie i spalanie ma mniejsze niz 2.0 benzyna w e60 170 koni. W trasie jak bedziesz jechal spokojnie tempomat to ponizej 7 na 100 zejdziesz. W miescie 8 musi wziac.


Jak znajdziesz ladny egzemplarz e61 2006-2007 m57 3.0d 218 to gwarantuje ci , ze to auto przejezdzi 90% aut na twoim osiedlu.

Opublikowano
E60 525 d nie jest z silnikiem z seri n,sam mam taką z12.2009r.jest w niej silnik 3.0 m57n2.d3.oryginalnie 197 koni.
Opublikowano
Poprosiłbym jakiegoś Moderatora o upomnienie usera wyżej..... Bo raz że się nie zna kompletnie to dwa.... To jeszcze probuje doradzać innym :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.