Skocz do zawartości

640i xDrive Phytonic Blue Luxury Line LCI


fpopek

Rekomendowane odpowiedzi

Pięknie! Gratulacje :)


Przy okazji, gdzie kupujesz wkłady do AmbientAir? Jak mi Dealer wydawał auto (demo, jak pamiętamy), to wkładów nie dali. :mad2: Brak mi słów. Anyway, w ogóle zapomniałem, że mam ten dings w samochodzie. A skoro chwalisz, to chętnie wypróbuję :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO cennik to 155 zł za jeden bez rabatu, w sieci można dostać w okolicach 130. Ja w ASO przy okazji serwisu z rabatem. Warto zwrócić uwagę na datę przydatności, aby nie była zbyt krótka. Kasetka zawiera gąbkę-wkład nasączony zapachem i pewnie ma swoją naturalną degradację. Ponadto ASO może mieć tester wszystkich wariantów. Fabrycznie wyjeżdża z Golden Suite 2 i Blue Suite 1. Cyfry odnoszą się do intensywności zapachu.

Doznania są bardzo subiektywne. U mnie część osób nie czuje prawie nic (nawet na 3 poziomie dozowania), inni subtelnie. Widzę, że wyższa temperatura powietrza też pomaga. Zapach uwalnia się tylko przez środkowy nawiew, w odstępach czasowych zależnych od poziomu ustawionego w menu ID.

Ale jonizatora używasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Cześć. Bardzo ładne auta. Ja się przymierzam do serii 5 i mam okazję na nappa ivory white. Choć bardzo mi się podoba to cholernie się boję brudu i plam na niej. Jak ta skóra się zachowuje, jak często się nią trzeba zajmować. Nie jeżdzę w garniaku, raczej normalne ciuchy. Możesz wrzucić zdjęcia jak one wyglądają przy obecnym przebiegu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym wrzucić zdjęcia, ale nie widać byłoby różnicy vs. nowy. Zabezpieczenie po zakupie a potem co 4 miesiące Colourlock soft (lub po przypadkowym dużym zabrudzeniu) załatwia sprawę. Zobaczymy co dalej, bo to dopiero dwa lata. Poprzednio miałem dakotę oyster i nappa jest dużo lepsza wizualnie i w dotyku. Jasna dakota po 9 latach w bardzo dobrym stanie poza drobnymi pęknięciami z boku. Tu powinno być lepiej. Dla mnie jasny środek to mus, nawet gdybym miał go czyścić co tydzień.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dzięki. A ile masz już najechane? Ja mam ponad 100 cielska:) i zastanawiam się po czytaniu też zagranicznego forum czy ta skóra nie jest za miękka do mojej wagi. Ostrzegają, że się potrafią robią fałdy. Ja też zasadniczo wsiadam tyłkiem do samochodu i dopiero wkładam nogi więc jest element naciągania skręcając ciało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Korzystając z urlopu krótki status.

Dwa lata, 33 tys. km, bez niespodzianek. Ostatni serwis olejowy przy 26 tys. z olejem 0W30. W zeszłym roku nowa szyba przednia po uderzeniu kamieniem (ASO, ok 6 tys. zł całość). Walka ze skrzypieniem w tylnej części na razie zakończona sukcesem - standardowo w BMW filc pod osłonę / półkę w bagażniku. Przy zmianie kół na zimowe przykra niespodzianka i wibracje na kierownicy. Okazało się, że jedno koło miało bicie 90N. Po wyważeniu i optymalizacji udało się zniwelować, ale i tak będę szukał nowszych modeli niż Goodyear Perf 8 i na pewno nie RFT. Widzę, że nowa 5 ma te same rozmiary, więc może pojawi się więcej opcji (na razie tylko z indeksem H w 19” z *).  Letnie PZero mają jeszcze 5/5,5 mm (przód), 4/4,5 mm (tył), więc nowy sezon pewnie na ContiSport7, które są dostępne z *. Ciekawa przygoda spotkała mnie w czasie pobytu w hotelu. Zaparkowane z brzegu parkingu przez trzy dni było podlewane razem z trawnikiem, do tego pełne słońce i „waterspoty” nie do ruszenia. Tylko studio detailingowe, przy okazji nowa powłoka i lakier odzyskał blask.

Niezmiennie ogromna radość z jazdy: głównie zespół silnik-skrzynia. Cały czas tryb sport, gdyż żaden inny nie ma sensu (koszmarne żeglowanie i start/stop w comfort). Nieziemski komfort zawieszenia i miejsca dla pasażerów oraz bagażu. Prosta i ergonomiczna obsługa ID7. No i ogrzewanie postojowe w zimie. Do nerwowego układu kierowniczego się przyzwyczaiłem. To główne wnioski na teraz.

Rozmyślania na przyszłość. Jak część osób zauważyła, nie można zamawiać już G32. Zatem kolejny ciekawy model przechodzi do historii. Bardzo mi odpowiada nadwozie liftback, więc mam nadzieję, że jak przyjdzie czas, to znajdę coś i nie będę skazany na SUVa. A może nie BMW, skoro tak bardzo rozjeżdżają nam się oczekiwania-oferta. Tymczasem za 7 tys. km kolejny serwis olejowy, potem geometria, olej skrzynia i xdrive po 50 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Status po 45 tys. km.

Z rzeczy nieplanowanych wymieniony na gwarancji wentylator klimatyzacji. Ten umieszczony pod deską przy filtrach. Objawy brak nadmuchu na przód, żadnych błędów. Podobno rzadka awaria, szybka wymiana bez wielkiego rozbierania.

Ze względu na nierówne zużycie wymieniłem opony na ContiSportContact 7 bez RFT z (*) i z wyciszeniem(contisilent). Stare Pirelli Pzero (3) miały z tyłu na środku tylko 3,4mm (na bokach ponad 4mm?), podczas gdy z przodu jeszcze ok 5mm. Po zmianie jest ogromna różnica. Nie tylko dlatego, że świeże opony, ale mam wrażenie, że te nowe Conti to zupełnie inna liga. Wszystko co dobre o nich napisane w testach - potwierdzam. Duża responsywność, ciszej na nierównościach, trzymanie w zakrętach, odczuwalny mniejszy opór toczenia - zupełnie inne auto.

Ponieważ zimowe Pirelli Sottozero 3 to dalej droga przez mękę, pewnie też zimowe wjadą nowe od Continental.

Ponadto standardowe rzeczy (olej, filtry) i kolejne kilometry.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to ciekawe z tymi oponami. Ja w tym sezonie kupiłem nowe Pirelli P Zero. Będę obserwował jak się u mnie sprawują. 

 

image.thumb.png.119d98a52f77eb667ca2754856ee5501.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oznaczenie L.S. w przypadku P Zero oznacza, że są optymalizowane pod kątem hałasu - powinno być cicho. Tak było w mojej siódemce, o której wyrażałem się na forum mniej przychylnie niż o G32 - akurat pod jednym względem była samochodem wzorcowym, a mianowicie w ogóle nie było słychać opon w czasie jazdy

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.