Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie wywaliło mi dziś błąd silnika po diagnostyce okazało się że to zawór/czujnik ciśnienia paliwa. I teraz moje pytanie kupować nowy czy uzywke. (pytam ponieważ nie wiem czy jest to częsta przypadłość czy raczej wyjątek?) Koszt nowego to ok 700 zl. Pytanie nr 2 po wymianie trzeba go jakoś adaptować czy będzie odrazy działał? Silnik to :N43B20 170 km ( N jak nie kupuj jak mi to wiele osób mówi) hehehe
Opublikowano

Kup uzywany taniej ale z gwarancja nawet na te 30 dni bedziesz mial pewnosc , ze sprzedawca wie co sprzedaje i czujnik jest sprawdzony.


Co do N jak nie kupuj to zalezy jak trafisz. Jak bedziesz zmienial wszystko na czas i lal dobry olej i dobre paliwo pojezdzisz tym dlugo.

Opublikowano
Mam pytanie orientujesz się który to dokładnie element? W sklepie jak i w sieci mówią że jest to czujnik, a błąd na testerze opisuje że to zawór. Przychodzi mi na myśl ten czujnik na listwie wtryskowej do którego podpięty jest wąż paliwowy i nie wiem czy mylę się czy nie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
są dwa czujniki ciśnienia paliwa.. wysokiego i niskiego. Najpierw się zorientuj, który wywala błąd. po drugie podaj ciśnienia jakie ECU podaje do informacji.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Ten który odpowiada za ilość dostarczanego paliwa czyli raczej wysokiego. Nie mam w chwili obecnej możliwości sprawdzenia cielsnienia. :( Lada dzień ogarnę temat
Opublikowano
są dwa czujniki ciśnienia paliwa.. wysokiego i niskiego. Najpierw się zorientuj, który wywala błąd. po drugie podaj ciśnienia jakie ECU podaje do informacji.

Mimo wymiany obu czujnika nadal wali Błąd p0001 (P0001 to ogólny kod OBD-II, który opisuje problem z obwodem, który przechodzi z komputera silnika (ECM) do regulatora ciśnienia paliwa na szynie wtrysku paliwa w silniku. ... Gdy komputer wykryje błąd w obwodzie, ustawia kontrolkę awarii silnika. Kod wpłynie na oszczędność paliwa i może uszkodzić silnik.)

Jutro sprawdzę korekty wtrysków oraz ciśnienie na listwie zaczynam sie obawiać bo pomysłów brak .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.