Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wentylator podpięty jest przez przekaźnik K5. Znajduje się po stronie pasażera pod maską przy siłowniku maski. Bezpieczniki są dwa jeden to F29 5A i jest pod maską po stronie pasażera w skrzynce z bezpiecznikami. No i główny 50A bądź 80A w zależności od mocy wentylatora F400, pomiędzy przekaźnikiem wentylatora a skrzynką z bezpiecznikami.
Opublikowano
Jack79 wielkie dzieki za pełna informację. Teraz plan, ktory zakielkował w mojej mozgownicy. Dot. wypalania DPF. Zauważyłem,ze wentylator wlącza sie JEDYNIE przy właczonej klimie oraz wypalaniu DPFa. W samochodach PSA jest mozliwość podpiecia leda, np. pod grzanie lusterek, ktory informuje o wypalaniu i co za tym idzie nie przerywania go poprzez zgaszenie silnika. ( np.101 napraw). W poprzedniej Audi A5 podnosiły sie wolne obroty. BMW w tym temacie milczy. Myslę, że taka kontrolka podlaczona pod wentylator poinformuje, kiedy zacznie sie wypalanie i wyeliminuje jego przerywanie. Prosze o opinie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rzeczywiście w dieslach wentylator rzadko odpala się przy normalnej jeździe i tak zrobiona kontrolka powinna się sprawdzić, chociaż większość ludzi korzysta z bimmer-tool EXPERT. Pokazuje kiedy wypala, tylko że non stop musisz mieć połączony telefon i apkę odpaloną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.