Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Czy ktoś z Państwa wie może czy tuleja pływająca NR3 z rysunku ma wpływ na geometrie, gdyż skonczył sie zakres regulacji i nie moge ustawic tylnego prawego koła do wartośći na zielono. Jezeli nie to co moze mieć najwiekszy wpływ. Czy w najgorszym wypadku pozostaje wymiana wszystkich wachaczy badz pojedynczo, tyle ze obecne sa w dobej kondycji zero luzów, a diagnosta na szarapakach nie zauwazył nic niepokojącego, jedynie co zauwazyl w okolicy tuleji sypiacą się rdze co mogłoby znaczyc ze chyba juz sie skończyła. Wczesniej wymienilem z lewej strony bo skrzypialo na dziurach i tam wszystko wporzadku.

686x484

Opublikowano
Miałem to samo. Wymiana śruby mimośrodowej rozwiązała problem, tzn tej co się zbieżność ustawia. Nie miała oznak zużycia ale jakoś pomogło.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Miałem to samo. Wymiana śruby mimośrodowej rozwiązała problem, tzn tej co się zbieżność ustawia. Nie miała oznak zużycia ale jakoś pomogło.

 

Hmm... któras mi tam sie urwała mozliwe ze od kątu a tej nie zmienili. Jezeli to by rozwiązało to bym sie ucieszył :)

Opublikowano

U mnie teraz też rozjechała się zbieżność z tylu i trzeba wymienić tą śrubę mimośrodową.

Ale zastanawiam się co się z nią dzieje ? Wyciąga się czy jak to się degraduje, ze nie da się ustawić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmierz wysokość auta względem specyfikacji z ISTA. Jeśli sprężyny oklapły to będzie trudno ustawić właściwą zbieżność. Przerabiałem to u siebie na przodzie.
Opublikowano
Zmierz wysokość auta względem specyfikacji z ISTA. Jeśli sprężyny oklapły to będzie trudno ustawić właściwą zbieżność. Przerabiałem to u siebie na przodzie.

 

Dziekie Gosciu mierzył przed geometria wysokosc i bylo ok, a wczesniej nowe z sachsa ogarnałem profilaktycznie, stare były pordzewiale.

 

U mnie teraz też rozjechała się zbieżność z tylu i trzeba wymienić tą śrubę mimośrodową.

Ale zastanawiam się co się z nią dzieje ? Wyciąga się czy jak to się degraduje, ze nie da się ustawić?

 

Jestem ciekaw czy śruba sama z siebie powoduje takie objawy. Chętnie po krotko dowiedziałbym sie zasade działania tego jak to zgrywa sie ze soba, mam na mysli krecenie śrub.

Opublikowano

A sorry. Zajrzałem do swojego starego posta i jednak wymieniłem tuleje i silentblocki + śrubę. Wtedy udało się nastawić geometrię


Moze komus sie przyda - po zmianie silentblockow, tulei plywajacych i srub mimosrodowych dolnego wahacza udalo sie bez problemu ustawic geometrie tylu. Zaden z tych elementow nie wykazywal jakichkolwiek oznak zuzycia.


Tutaj jest cały wątek https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=315532&start=75

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
A sorry. Zajrzałem do swojego starego posta i jednak wymieniłem tuleje i silentblocki + śrubę. Wtedy udało się nastawić geometrię


Moze komus sie przyda - po zmianie silentblockow, tulei plywajacych i srub mimosrodowych dolnego wahacza udalo sie bez problemu ustawic geometrie tylu. Zaden z tych elementow nie wykazywal jakichkolwiek oznak zuzycia.


Tutaj jest cały wątek https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=315532&start=75

 

Ok w takim bądź razie zaczne od tego ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.