Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od około 3 miesięcy posiadam e91 LCI 2010r. n47d20c 116km, gdy mam auto na postoju odpalone i długo trzymam sprzęgło to biegi wchodzą idealnie, gdy już jadę to mam odczucie że wchodzą ciężej, aż czuję

pod ręką takie chrupnięcie, nie słychać tego chrupnięcia ani typowego dźwięku zuzytego synchronizatora ale czuć że zmiana biegów nie jest za dokładna.

Mogę jechać 10km i biegi będą wchodziły dobrze a czasem jak za szybko chcę to zrobić to jest ten opór, Ogólnie podejrzewam za winowajcę sprzęgło ponieważ przy ruszaniu z około 1200-1300 obrotów auto potrafi drgać,

a przy obrotach 1500 wogólnie nie występują, auto też troszeczkę drzy na biegu jałowym, koło pasowe jest wymienione, i teraz pytanie, czy zła praca skrzyni w trakcie jazdy moze być spowodowana zuzyciem tarczy lub docisku?

Boje się że wymienie np. zestaw sprzęgła + wybierak a biegi dalej będą źle wchodziły.

Sprzęgło łapie dość wysoko.


Za cenne porady z góry dziękuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj

Kazdy bieg wchodzi z oporem czy tylko, przewaznie jest to 2ka badz 3ka...

Opublikowano
Witaj

Kazdy bieg wchodzi z oporem czy tylko, przewaznie jest to 2ka badz 3ka...

 

1,2,3 zawsze najdziwniej wchodzą ale ogólnie to wszystkie, zauważyłem ze czasem jak odczekam chwile przed wbiciem kolejnego biegu na wciśniętym sprzęgle to wchodzą idealnie, dzieje się to najczęsciej jak szybciej chce zmienić bieg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.