Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem samochód odpala ale nie wkreca sie na obroty na impie interesuje mnie jeden szczegół mianowicie ciśnienie paliwa glownego skala jest do 20 ami impa pokazuje 25.88 z wykrzyknikiem czyli mam rozumieć cze coś go zalewa z błędów jest tylko sterownik świec żarowych .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba wiem. Chodzi Ci o "rate main injection" ? Olej to i zerknij jakie masz ciśnienie wstępne na wolnych. Powinno być 4 bar. Poniżej 3,7 jest źle. Oprócz tego ciśnienie na listwie "rail-pressure" ma być około 350.
Opublikowano
Sa 4 bary wiec jedynie co mi zostaje to wymiana wtrysków na tych moich nawet nie ma kodów ima niby mechanik powiedział ze samo sie zaprogramuje na 5 wtrysku jest 8.80 a na 6 -5.60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kodów IMA nie ma w E39. Jedynie kasowanie adaptacji po wymianie/regeneracji. Jeśli ciśnienie wstępne jest 4 bar, a na listwie 350 to faktycznie nie bardzo jest czego szukać oprócz wtrysków. Wszystkie do sprawdzenia. Z takimi korektami to raczej już nie uruchamiaj, bo wał można rozwalić. To się nagle tak stało ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dziwne..., a z pompy CR nie cieknie paliwo ? Może się układ zapowietrza cały czas.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sa 4 bary wiec jedynie co mi zostaje to wymiana wtrysków

Ja widzę 3,69 na jałowych, to pod obciążeniem jeszcze spadnie. Zacznij od tego. Ciśnienie na listwie za małe.

Opublikowano
Fuser mnie się wydaje że tutaj pompa progowa/zaworek/pompa w baku może i jest do wymiany ale nie obejdzie się bez testu przelewowego bo takie korekty wtryskow są niedopuszczalne i odpalanie tego auta/jazda nim skończy się dziurą w tłoku pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmienił wtryski i trochę pomogło, ale dalej jest źle. Pytanie czy zmienił wszystkie, czy są to inne używane, czy stare zregenerowane i czy zostało to dobrze zrobione. Jak nie będzie prawidłowych odczytów ciśnienia to nowe wtryski z pudełka też będą źle pracować. Wystarczy, że kostka nie kontaktuje na czujniku ciśnienia i będą szopki. Najpierw porządek z ciśnieniem, potem reszta.
Opublikowano

Spróbuj odpiac wtyczke na filtrze paliwa i sprawdź czy coś się zmieniło w pracy auta, 3.7bar wystarczające dla normalnej pracy silnika na wolnych obrotach, ba mój odpalał przy 3.3 bar i normalnie chodził na postoju oczywiście i korekty nie szalały. Cisnienie na listwie jakieś ujowe masz może czujnik sprawdz na listwie.

Ja i tak uważam że skończy się na wymianie pompy wysokiego ciśnienia lub wtryski :p

Aha i dlaczego masz błąd od przeplywki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciśnienie na listwie może być słabe, bo albo wtryski dają na przelew, albo regulator na pompie nie trzyma. Te pompy CR łatwo się regeneruje - komplet uszczelek i po robocie. Błąd przepływki, bo zmierzone powietrze jest mniejsze od zadanego.
Opublikowano
Spróbuj odpiac wtyczke na filtrze paliwa i sprawdź czy coś się zmieniło w pracy auta, 3.7bar wystarczające dla normalnej pracy silnika na wolnych obrotach, ba mój odpalał przy 3.3 bar i normalnie chodził na postoju oczywiście i korekty nie szalały. Cisnienie na listwie jakieś ujowe masz może czujnik sprawdz na listwie.

Ja i tak uważam że skończy się na wymianie pompy wysokiego ciśnienia lub wtryski :p

Aha i dlaczego masz błąd od przeplywki?

Wtryski kupione po regeneracji wszystkie 6 sztuk od formy ktora się tym zajmuje mam 2 lata gwarancji na nie .Dzisiaj rozkrece listwe i zajme się tą przeplywka

Opublikowano

luftmassenmesser to przeciez przeplywomierz

Czemu tu nikt o tym nie wspomniał?


Co do cisnieniam wstepnego paliwa, to przyjrzyj się zaworkowi zwrotnemu, który stabilizuje cisnienie na 4 bary. Jesli przepuszcza, bo ze starosci jest nieszczelny, to nawet najsprawniejsza pompa progowa nie wydoli do wlasciwego cisnienia

Opublikowano

Aha i dlaczego masz błąd od przeplywki?

 

Faktycznie nikt nie zapytał o przeplywke :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd przepływki, bo zmierzone powietrze jest mniejsze od zadanego.

Właśnie :lol:

Opublikowano
Witam więc jestem zadowolony wymieniłem listwe ,przeplywke, czujnik położenia wału i teraz wszystko chodI jak marzenie .Korekcje na każdym cylindrze sa od -0.5 do 0.80 wiec jest dobrze . Dziękuję wszystkim za pomoc .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.