Skocz do zawartości

wymiana uszczelki miski olejowej e46 m47n 320d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,żeby nie tworzyć nowego tematu mam kilka pytań


1.Uszczelkę miski brać reinz czy elring?

2.Czy jak wlałem olej nowy valvoline przebieg 50km to po zlaniu go mogę ponownie ten sam wlać?

3.Wie ktoś może czy wałeczki sylikonu daje się w benzynowym silniku tak samo jak dieslu? bo nie wiem ta sama miska jest? pytam bo tis podaje:

8a12b7837d95f67a3c14d988c6e7e3de.png


w dwóch miejscach natomiast książka sam naprawiam:

af88ab37c2196871ef9a1730cb98902a.png

w czterech punktach


i ostatnie pytanie

4. jakiej gradacji papier ścierny najlepiej użyć do oczyszczenia powierzchni miski ?

Opublikowano

okej to już wiem problem Panowie jest taki.. po zrzuceniu miski występują dwa rodzaje uszczelniacza wału tył diesel:



u mnie diesel


f69cfcb4b26ac0055755cfd6e3e79f62.jpg


benzyna


3b3b236124f54d06578e24b8c2b632ee.jpg


w dieslu na dole uszczelniacza jest guma i tutaj tis nie podaje stosowania dodatkowo silikonu natomiast w benzynie jak widać uszczelniacz łaczony z blokiem ale wersja bez gumy więć tam w narożnikach tylnych i przednich daje się silikon a chodzi o to,ze u mnie po zdjeciu miski i uprzednim spuszczeniu oleju ciągle lekko sączy się olej o tutaj:


8c7c046852190301e7995492b6622fed.jpg sączy sie tam bo raz,że miska normalnie jest pochylona lekko i olej zapewne ścieka z góry silnika bo przecież co do kropli się nie wyleje oleju.. tylko,że przy składaniu powierzchnia musi być odtłuszczona okej ale co z tego,że ja wytrę szmatką i zmywaczem tam jak za 20 sekund znów napłynie.. i nie da rady złożyć tego tam,żeby guma uszczelki miski naszła na gumę uszczelniacza jak na zdjeciu powyżej zanim pojawi się olej..zanim się miskę założy..wkręci śruby,ustawi to tam już dawno będzie olej.Pomoże ktoś? robota miski spoko nawet tylko,żeby zrobić uszczelniacz to trzeba zwalać wał skrzynie i jeszcze sprzęgło,dwumas.. a lać mi się nie leje na zewnątrz usczelniacza tylko po zdjeciu miski jest ten efekt napływania oleju i nie da się złożyć z tyłu jak uszczelniacz na zdjęciu wyżej by była złaczona guma z guma na czystej odtłuszczonej powierzchni pomoze ktoś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak już taki chcesz być dokładny, to pozostaje kompresor i benzyną od spodu porządnie wymyć, rozpuści olej i ścieknie. Tylko się nie wysadź w powietrze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
bo myłem tam zmywaczem do hamulców..zastanawia mnie czy jak bym składał miskę i faktycznie tam oleju śladowa ilość pojawi się na gumie uszczelniacza wału i na to pójdzie guma która jest na uszczelce miski olejowej to czy taki ściśnięty olej nie spowoduje ciągłego wycieku.. bo złozyć to tak szybko zanim tam pojawi się olej to nie realne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.