Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,panowie jak w temacie,po przejechaniu 30 km od wypalania w dpf potrafi nazbierac sie około 25 g sadzy po czym znowu włącza sie wypalanie ,silnik pracuje równo, normalnie przyspiesza

jakieś pomysły co sprawdzić?

Opublikowano

wtryskiwacze-nie powinien delikatnie nie równo chodzić? spalanie jest ok silnik naprawdę równo pracuję,

czujnik temperatury spalin według mnie pracuje prawidłowo ,wnioskuje po aplikacji i temperaturach przy wypalaniu

nieszcelnosc sprawdze,

a cisnienie wsteczne jakie powinno byc?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki przebieg ? Może agonia DPF-a, zapchany popiołem, bardzo mała pojemność.
Opublikowano

przebieg ponad 300tys, popiołu około 70g ,wiem ze trzeba było pewnie go wyprać ale czy to ma związek że poawia się tyle sadzy na krótkim odcinku?

celował bym w co innego ,wczoraj się wypalił do 2gram sadzy a po zrobieniu 6km było juz 8g i cisnienie wsteczne 16hpa,zgasiłem to wyskoczyło cisnienie wsteczne na 5hpa i sadza na 1,6g i stało do rana,rano jade do pracy przed odpaleniem 1,6g cisnienie wsteczne -10hpa,1 km po ruszeniu juz 7,7g cisnienie wsteczne -4hpa,5km pozniej juz soadło do 2,9g cisnienie wsteczne okolo 2tys.obrotów 34hpa,przed praca (30km drogi)juz 12,5g sadzy cisnienie wsteczne 60hpa ,zgasiłem auto przed praca sadza 3,2g cisnienie wsteczne -2hpa


dziwne te wartości,niewiem co ztym dpf czy prać czy kastrować ,czy może to czujnik ciśnienia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kup używany czujnik z teoretycznie niskim przebiegiem na znanym portalu są po 30-40zl. Wymiana to 5minut.

70g popiołu to już dużo - oczywiście bądź świadomy że ta wartość jest wyliczana, tak czy inaczej przy tym przebiegu warto byłoby profilaktycznie wyprać (jeśli po demontażu okaże się że jest cały) .

Przy normalnej pracy - im więcej popiołu tym szybciej będzie się zapełniać poziom sadzy.

spacer.png

Opublikowano

tak zrobie,zacznę od tego czujnika,wczoraj robiłem test pomiaru cisnienia wstecznego po kolejnym wypaleniu dpf,cisnienie wsteczne

837rpm 21hpa

1823rpm 33hpa

2810rpm 57hpa

3953rpm 91hpa

spróbuje wymienić ten czujnik i dam znać,dzis postaram się zamówić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak zrobie,zacznę od tego czujnika,wczoraj robiłem test pomiaru cisnienia wstecznego po kolejnym wypaleniu dpf,cisnienie wsteczne

837rpm 21hpa

1823rpm 33hpa

2810rpm 57hpa

3953rpm 91hpa

spróbuje wymienić ten czujnik i dam znać,dzis postaram się zamówić

ciśnienie ok

Opublikowano
zauważyłem jeszcze że sadza bardzo szybko przybiera na rozgrzanym silniku ,jak silnik jest zimny są to znikome ilości, może miał ktoś podobnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.