Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oryginalny czujnik wałka ssącego do tanich nie należy, zamiennik działa jak działa, miałem Valeo i niby działał ale czasem autko ciężej zapalało i odrazu pojawiał się błąd wałka, do tego czasem podszarpywał na wolnych obrotach. Ciężko kupić sprawny używany czujnik wałka ssącego dlatego przerobiłem czujnik z wałka wydechowego.

Potrzebujemy czujnik wałka wydechowego (kupiłem za 30zł)

Gniazdo JPT 3pin z wypustami jak na zdjęciu. (ok 10zł)

Kawałek przewodu w gumowej izolacji (60cm)

Ja dałem kabelek z wtyczką z jakiegoś starego czujnika VW więc w zasadzie koszt wyniósł mnie 30zł plus przesyłka.

Czujnik o oznaczeniu np. 7518628-06 (oryginalnie u mnie był 1438081B), gniazdo zostało przycięte a piny wygięte

IMG-20210201-100116.jpg

IMG-20210807-142703.jpg

Lutujemy do pinów nowy przewód

IMG-20210807-142249.jpg

IMG-20210807-144732.jpg

IMG-20210807-144850.jpg

Całość zabezpieczamy dobrym klejem dwuskładnikowym, wkładamy na swoje miejsce i silnik chodzi jak złoto.

IMG-20210807-150038.jpg

Jak podlutować piny czujnika do wtyczki? Proszę bardzo.

Oryginalny czujnik wewnątrz wtyczki ma opisane piny od 1 do 3 z zdjęciu wtyczki JPT widać w które miejsca mają one trafić.

IMG-20210808-215024.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.