Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, pełne oklejenie, czyli full full z drzwiami i dachem. Tyle przynajmniej powiedzieli wstępnie.

Zobaczę, jaką cenę dostanę na miejscu, po obejrzeniu przez nich samochodu, bo może się okazać, że kwotę trochę podniosą.

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moje M240 zaraz po odbiorze pojechało na wymianę oleju i dodanie dodatków M Performance. Nie miałem jeszcze czasu porobić zdjęć, ale podzielę się kilkoma spostrzeżeniami:


- W oleju było trochę opiłków, dlatego moim zdaniem decyzja o wymianie go od razu była słuszna.

- Dodatki M Performance robią robotę i na plus zmieniają wygląd auta. Doszły: carbonowy spliter, carbonowy spoiler, w środku piano black wymieniony na carbon, kierownica zmieniona na alcantarę+carbon, podłokietnik zmieniony na alcantarowy.


- Piano black moim zdaniem nie wygląda dobrze w tym samochodzie. Już nie chodzi tylko o rysowanie się od patrzenia ;) ale sprawia wrażenie trochę tandetnego. Możliwe, że aluminiowe listwy są ok - nie wiem, nie widziałem na żywo. Natomiast carbonowe dodatki prezentują się zacnie :)

- Kierownica M Performance jest zarąbista.

- Wymiana podłokietnika to jedna z lepszych decyzji wpływających na wygląd środka. Ten standardowy podłokietnik jakoś mi nie leżał.

- Przedni spliter i tylny spoiler nadają M240 jeszcze bardziej agresywnego wyglądu.

- Montaż tylnego spoilera jest bardzo kłopotliwy, trudny i nie wiem, czy każdy serwis BMW sobie z tym poradzi. Dlatego montaż lepiej zlecić w naprawdę zaufanym i sprawdzonym miejscu.

Opublikowano

Kolega widzę z buta wjechał z częściami m-perf :twisted:


Super wyszlo, przedni spoiler + lotka dodają agresywności a nakrętki M na zamki +10km :D. Dobrze to wszystko wygląda, gratulacje ! Jak wrażenia z jazdy ?


Jedyne co mi średnio podchodzi to te karbonowe wstawki w konsoli srodkowej z zimnego carbonu.. nie wiem dlaczego nie zdecydowali sie na polysk tak jak to bylo jak do tej pory..


Tylna lotke planuje tez domówić, jakie z nia byly problemy przy montazu ?

Opublikowano

Rygielki to nawet z 20 KM dodają :)


Dzięki za miłe słowa. Co do carbonów w środku, to mi właśnie podoba się wersja z matowymi carbonami. W połysku bym nie brał, ale to już kwestia gustu :)


Co do lotki z tyłu, to punkt styku spoilera z karoserią jest minimalny. Więc standardowe montowanie w salonie może zakończyć się odpadnięciem spoilera, a przynajmniej takie ryzyko jest. Więc u mnie montaż odbywał się na inny klej i powstała cała konstrukcja z kleju mająca zapewnić, że przy większych prędkościach nic się nie stanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NIestety ale zdjęcia nie oddają muskularności linii tego auta.

 


Co do lotki z tyłu, to punkt styku spoilera z karoserią jest minimalny. Więc standardowe montowanie w salonie może zakończyć się odpadnięciem spoilera, a przynajmniej takie ryzyko jest. Więc u mnie montaż odbywał się na inny klej i powstała cała konstrukcja z kleju mająca zapewnić, że przy większych prędkościach nic się nie stanie.

 

ps. gdyby ASO nie wiedziało jak montować akcesoria mperformance to by nie brało się za montaż.

Opublikowano

Co do lotki z tyłu, to punkt styku spoilera z karoserią jest minimalny. Więc standardowe montowanie w salonie może zakończyć się odpadnięciem spoilera, a przynajmniej takie ryzyko jest. Więc u mnie montaż odbywał się na inny klej i powstała cała konstrukcja z kleju mająca zapewnić, że przy większych prędkościach nic się nie stanie.

 

Coś mi ciężko uwierzyc, ze BMW wypuszcza dodatek z dedykowanymi klejami ktore moze sie odwerwać w trakcie jazdy. Masz wiecej info na ten temat albo jakies doswiadczenia gdzie tak sie stalo czy oceniales wedlug wlasnych kryteriow ze lepiej nie kusic losu ?


BTW, update z mojej strony, status 165 od dwoch tygodni. Dealer mi powiedzial ze to oznacza, ze auto stoi i czeka na brakujace czesci... wg internetow 165 oznacza factory exit and transit. Ktos z Was moze potwierdzic co ten status oznacza ?

Opublikowano
NIestety ale zdjęcia nie oddają muskularności linii tego auta.

 


Co do lotki z tyłu, to punkt styku spoilera z karoserią jest minimalny. Więc standardowe montowanie w salonie może zakończyć się odpadnięciem spoilera, a przynajmniej takie ryzyko jest. Więc u mnie montaż odbywał się na inny klej i powstała cała konstrukcja z kleju mająca zapewnić, że przy większych prędkościach nic się nie stanie.

 

ps. gdyby ASO nie wiedziało jak montować akcesoria mperformance to by nie brało się za montaż.

 

Nie jestem fotografem, zrobiłem po prostu zdjęcia swojego auta i tu wkleiłem. Możliwe, że pod innym kątem i przy innych ujęciach M240 wygląd jeszcze bardziej muskularnie.


Co do PS. Masz dużą wiarę w ASO i do ich podejścia... Spora część ASO pewnie nawet jeszcze nie montowała spoilera do tego modelu. Owszem podejmą się - bo jak ASO miałoby odmówić montażu oryginalnych części. Odpakują, zamontują według wytycznych BMW. I na tym etapie życzę powodzenia :)

Opublikowano

Co do lotki z tyłu, to punkt styku spoilera z karoserią jest minimalny. Więc standardowe montowanie w salonie może zakończyć się odpadnięciem spoilera, a przynajmniej takie ryzyko jest. Więc u mnie montaż odbywał się na inny klej i powstała cała konstrukcja z kleju mająca zapewnić, że przy większych prędkościach nic się nie stanie.

 

Coś mi ciężko uwierzyc, ze BMW wypuszcza dodatek z dedykowanymi klejami ktore moze sie odwerwać w trakcie jazdy. Masz wiecej info na ten temat albo jakies doswiadczenia gdzie tak sie stalo czy oceniales wedlug wlasnych kryteriow ze lepiej nie kusic losu ?

 

 

Każdy zamontuje swoje akcesoria gdzie będzie chciał i jak będzie chciał. Ja widziałem na jakiej powierzchni BMW chce, aby trzymał się spoiler. Rozmawiałem z ludźmi, którzy zamontowali w swoim życiu już wiele dodatków M Performance i w tym przypadku łapali się za głowę. Nie mam jednak drugiego samochodu, do którego zamontowałbym spoiler w ASO dla porównania :)


Producenci mocno wydłużają okresy wymiany oleju, więc nie do końca ufam im w tym i innych aspektach. Przykład: Z dodatkiem M Technology dochodzi dodatkowa chłodnica oleju. Montowana jest pod spodem bez żadnej osłony. Ryzyko jej uszkodzenia jest olbrzymie, a jednak BMW takiej osłony nie montuje.


Żebyśmy się dobrze zrozumieli - tak jak przy wymianie oleju, którą zrobiłem od razu po wyjeździe z salonu - nikogo do niczego nie chcę na siłę przekonywać. Dzielę się swoimi spostrzeżeniami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co to zdjęć to nie odbieraj tego jako atak na Twoje zdjęcia, to raczej ogólne odczucie że trudno uchwycić na zdjęciach że to auto naprawdę dobrze wygląda. :cool2:

Co do drugiego, to nie ma co, za każdym razem podkreślać że Twój warsztat lepiej zamontował to niż ASO.

 


Co do PS. Masz dużą wiarę w ASO i do ich podejścia... Spora część ASO pewnie nawet jeszcze nie montowała spoilera do tego modelu. Owszem podejmą się - bo jak ASO miałoby odmówić montażu oryginalnych części. Odpakują, zamontują według wytycznych BMW. I na tym etapie życzę powodzenia :)

Dodatkowe akcesorium/usługa zamontowana w ASO podlega również jakieś gwarancji więc tutaj klient ma większe prawa niż 'życzę powodzenia'.

To że nie montowali to nie znaczy że tego nie zrobią, BMW przygotowuje im kompletne instrukcje, tak jak naprawiają inne podzespoły więc tak wygląda ich większość napraw, poza tym Twój warsztat też to kiedyś musiał robić pierwszy raz.


Nie mam dużej wiary w nich bo również mam negatywne doświadczenia, po prostu nie zgadzam się z powyższym stwierdzeniem że ASO nie dałoby rady zamontować akcesorium.


PS.Posty da się edytować, nie ma co ich duplikować by dodać nowy komentarz.

Opublikowano
Co to zdjęć to nie odbieraj tego jako atak na Twoje zdjęcia, to raczej ogólne odczucie że trudno uchwycić na zdjęciach że to auto naprawdę dobrze wygląda. :cool2:

 

Tak, masz rację. Dziś w garażu uświadomiłem sobie, że najlepiej to BMNW wygląda z boku pod pewnym kątem, ale nieco z góry, czyli z perspektywy oczu człowieka. A dziś jadąc na dwa samochody uświadomiłem też sobie, jak agresywnie M240 wygląda, gdy patrzy się na nie z innego samochodu.

 

Co do drugiego, to nie ma co, za każdym razem podkreślać że Twój warsztat lepiej zamontował to niż ASO.

 

Nie napisałem, że mój warsztat zamontował lepiej niż w ASO, tylko żeby montować spoiler u naprawdę zaufanych fachowców. Jako przestroga, a nie chwalenie się.


Myślę, że człowiek za dużo czyta agresywnych wpisów na forach i raz zwykłą uwagę odbiera jako atak, a innym razem zwykłą informację, jak przechwałki :)

Opublikowano
Pytanko dla tych co juz odebrali, ile czasu minelo od momentu gdy dostaliscie status 'w transporcie' do informacji ze auto jest juz u delaera ? Chcialbym mniej wiecej oszacowac ile trwa transport MX-DE-PL
Opublikowano
od końca produkcji do przyjazdu do dealera chyba ok. miesiąc. może miesiąc i tydzień, bo w sumie chwilkę stało w Kleszczowie na cle
Opublikowano

U mnie samochód ruszył w podróż w pierwszych dniach kwietnia, na początku maja był w porcie, a odbiór w salonie miałem 20 czerwca. Niestety samochód przestał sporo czasu w Hamburgu, a potem w Kleszczowie.


@aks762 Jesteś pewny, że tak krótko u Ciebie to trwało? Samo płynięcie statku z Meksyku trwa ponad 4 tygodnie, a dochodzi jeszcze transport Niemcy-Polska-Salon i w ogóle czekanie na statek :) Jeżeli jednak to było 5 tygodni, to genialny wynik!

Opublikowano
U mnie samochód ruszył w podróż w pierwszych dniach kwietnia, na początku maja był w porcie, a odbiór w salonie miałem 20 czerwca. Niestety samochód przestał sporo czasu w Hamburgu, a potem w Kleszczowie.


@aks762 Jesteś pewny, że tak krótko u Ciebie to trwało? Samo płynięcie statku z Meksyku trwa ponad 4 tygodnie, a dochodzi jeszcze transport Niemcy-Polska-Salon i w ogóle czekanie na statek :) Jeżeli jednak to było 5 tygodni, to genialny wynik!

 

wydaje mi się, że statek płynął ok. 3, a nie 4 tygodnie. po mailach widzę teraz, że 7 kwietnia został skierowany do transportu morskiego, a 4 maja był w transporcie lądowym do PL. a na produkcji był chyba 29.03 (czyli tydzień produkcji / kontroli jakości / pakowania i potem do portu, to by się zgadzało).

Opublikowano

Jeżeli auto było w produkcji 29 marca, skierowane do transportu 7 kwietnia, a dojechało do dealera 30 maja, to jest to bardziej 7 tygodni od skierowania do transportu :)


I od razu zaznaczę, nie piszę tego żeby się czepiać :) Pamiętam nawet, że Twój transport z portu do salonu trwał ekspresowo w porównaniu z moim. Chodzi o to, że pamiętam też, jak przebierałem nogami i nie mogłem się doczekać, dlatego lepiej aby kolega Saturator znał bardziej urealniony przedział czasowy.


Mój odbiór był jeszcze 3-4 tygodnie po Twoim, więc warto i taki pesymistyczny wariant wziąć pod uwagę. Choć nie wiem, jak teraz szybko dowożą auta na trasie port-salon.


Ale najważniejsze

Pytanko dla tych co juz odebrali,

 

Czy to oznacza, że Saturator masz już VIN?! Jeżeli tak, to rewelacyjna wiadomość!

Opublikowano


Ale najważniejsze

Pytanko dla tych co juz odebrali,

 

Czy to oznacza, że Saturator masz już VIN?! Jeżeli tak, to rewelacyjna wiadomość!

 

hehe, tak Vin mam już dobry miesiąc, na szczęście wyprodukował się ze wszystkim co bylo zamawiane. Status 165- w transporcie mam jakoś od 3 tygodni. Liczę że w sierpniu uda się odebrać.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jestem prawie zdecydowany na M240, zastanawiam się gdzie najlepiej zamawiać auto na północy kraju (mieszkam w Trójmieście). Macie jakieś polecane salony? albo pośredników? Jazdy testowe robiłem w salonie w Oliwie ale ogółem mam mieszane uczucia co do podejścia pracowników.
Opublikowano
Jestem prawie zdecydowany na M240, zastanawiam się gdzie najlepiej zamawiać auto na północy kraju (mieszkam w Trójmieście). Macie jakieś polecane salony? albo pośredników? Jazdy testowe robiłem w salonie w Oliwie ale ogółem mam mieszane uczucia co do podejścia pracowników.

 

W mojej opinii obsluga klienta od BMW jest slaba i nie ma znaczenia gdzie. Bylem u wielu delearow w centralnej Polsce (Warszawa, Łódź, Częstochowa, Kielce) i u każdego tak samo, albo trafiasz cwaniaka który nic nie wie i obiecuje gruszki na wierzbie albo na kogoś sympatycznego, który... też nic nie wie, nie oczekiwał bym tutaj cudów. Czekam na czasy kiedy bedzie można zamówić auto i śledzić jego produkcje przez internet + ewentualny kontakt z BMW genius z pominięciem dealera.


Jeśli zalezy Ci na cenie i już wiesz konkretnie jak auto ma wyglądać to podzwonił bym po różnych delearach powiedzmy od Łodzi na północ (jesli jestes z 3city) i zamówił tam gdzie dostaniesz najlepszy rabat. Licz się z tym, że termin na umowie nic nie znaczy i do tego co Ci obicują należy doliczyć kilka miesięcy + możesz dostac wybrakowane auto.


Współczuje ale trzymam kciuki, że przejdziesz przez to mniej boleśnie niż my wszyscy w tym wątku.

Opublikowano
Jestem prawie zdecydowany na M240, zastanawiam się gdzie najlepiej zamawiać auto na północy kraju (mieszkam w Trójmieście). Macie jakieś polecane salony? albo pośredników? Jazdy testowe robiłem w salonie w Oliwie ale ogółem mam mieszane uczucia co do podejścia pracowników.

 

W mojej opinii obsluga klienta od BMW jest slaba i nie ma znaczenia gdzie. Bylem u wielu delearow w centralnej Polsce (Warszawa, Łódź, Częstochowa, Kielce) i u każdego tak samo, albo trafiasz cwaniaka który nic nie wie i obiecuje gruszki na wierzbie albo na kogoś sympatycznego, który... też nic nie wie, nie oczekiwał bym tutaj cudów. Czekam na czasy kiedy bedzie można zamówić auto i śledzić jego produkcje przez internet + ewentualny kontakt z BMW genius z pominięciem dealera.


Jeśli zalezy Ci na cenie i już wiesz konkretnie jak auto ma wyglądać to podzwonił bym po różnych delearach powiedzmy od Łodzi na północ (jesli jestes z 3city) i zamówił tam gdzie dostaniesz najlepszy rabat. Licz się z tym, że termin na umowie nic nie znaczy i do tego co Ci obicują należy doliczyć kilka miesięcy + możesz dostac wybrakowane auto.


Współczuje ale trzymam kciuki, że przejdziesz przez to mniej boleśnie niż my wszyscy w tym wątku.

 

Dzięki za odpowiedź, pewnie tak zrobię, chociaż trochę mi siadła ochota na M240. Na testówce miałem iDrive7 i HUDa. A od weekendu w konfiguratorze jest już ID8 i chyba HUDa od jakiegoś czasu nie można już zamówić, bo nie widzę nigdzie w specyfikacji. Strasznie mnie boli klima z ekranu i brak tego trochę bardziej klasycznego kokpitu. Przejadę się może jeszcze obejrzeć jak auta z ID8 wyglądają na żywo, może nie jest tak źle. Ale nie wiem czy nie przeproszę się z zamówieniem S3 :( Aczkolwiek, to ciut innej auto, i jest tam znów morze piano black na desce.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, pewnie tak zrobię, chociaż trochę mi siadła ochota na M240. Na testówce miałem iDrive7 i HUDa. A od weekendu w konfiguratorze jest już ID8 i chyba HUDa od jakiegoś czasu nie można już zamówić, bo nie widzę nigdzie w specyfikacji. Strasznie mnie boli klima z ekranu i brak tego trochę bardziej klasycznego kokpitu. Przejadę się może jeszcze obejrzeć jak auta z ID8 wyglądają na żywo, może nie jest tak źle. Ale nie wiem czy nie przeproszę się z zamówieniem S3 :( Aczkolwiek, to ciut innej auto, i jest tam znów morze piano black na desce.

 

Myśle, że ID8 to kwestia paru dni i się przyzwyczaisz. Ustawisz raz na 21 stopni i zapomnisz. Wydaje mi się, że najwieksza wada jest to jak ID8 wygląda, deska wklejona na kokpit...


W 2021 stalem przed tym samym wyborem, kolega Markos chyba też. Jezdzilem testowym audi s3 ale czulem sie jak w golfie, w niczym mnie nie porwał, nie czuć tych 300km no i wnetrze klasa nizej, chyba poprzednia generacja s3 dawała wiecej frajdy. Zdecydowalem sie w ciemno na m240 bez jazdy próbnej.


Co do HUD to rzeczywiscie nie widac w konfiguratorze, ale to nie znaczy że nie ma tej opcji, nie zawsze to co jest na stronie rowna sie to co mozna zamowic, musiał byś dopytac. Dla mnie HUD to też must have.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, pewnie tak zrobię, chociaż trochę mi siadła ochota na M240. Na testówce miałem iDrive7 i HUDa. A od weekendu w konfiguratorze jest już ID8 i chyba HUDa od jakiegoś czasu nie można już zamówić, bo nie widzę nigdzie w specyfikacji. Strasznie mnie boli klima z ekranu i brak tego trochę bardziej klasycznego kokpitu. Przejadę się może jeszcze obejrzeć jak auta z ID8 wyglądają na żywo, może nie jest tak źle. Ale nie wiem czy nie przeproszę się z zamówieniem S3 :( Aczkolwiek, to ciut innej auto, i jest tam znów morze piano black na desce.

 

Myśle, że ID8 to kwestia paru dni i się przyzwyczaisz. Ustawisz raz na 21 stopni i zapomnisz. Wydaje mi się, że najwieksza wada jest to jak ID8 wygląda, deska wklejona na kokpit...


W 2021 stalem przed tym samym wyborem, kolega Markos chyba też. Jezdzilem testowym audi s3 ale czulem sie jak w golfie, w niczym mnie nie porwał, nie czuć tych 300km no i wnetrze klasa nizej, chyba poprzednia generacja s3 dawała wiecej frajdy. Zdecydowalem sie w ciemno na m240 bez jazdy próbnej.


Co do HUD to rzeczywiscie nie widac w konfiguratorze, ale to nie znaczy że nie ma tej opcji, nie zawsze to co jest na stronie rowna sie to co mozna zamowic, musiał byś dopytac. Dla mnie HUD to też must have.

 

Podpisuję się w 100% pod tym, co napisałeś. I jeżeli chodzi o decyzję czy S3, czy M240 i jeżeli chodzi o iDrive8 :)

Opublikowano
Dzięki Panowie, może ich tam przycisnę. Jak znajdą dla mnie HUDa to dam im jeszcze szansę.


W ogóle, macie już swoje auta?

 

Może cos na stocku mają, ? Czy chcesz wersje RWD ? Dzisiaj rozmawialem ze swoim dealerem, mowi że conajmniej 20 mieś trzeba czekać od zamówienia czyli terminy Q2-Q3 2024 :duh:


Ja na swoje czekam od września 21, 3 razy wypadalo z produkcji ale w koncu sie wyprodukowalo ze wszystkim co zamawiałem, obecnie w transporcie na statku.

Opublikowano

Na stockach nic nie ma chyba.


Chcę xDrive koniecznie i większość asyst, bo się w obecnym aucie przyzwyczaiłem. Nie zależy mi w sumie tylko na skórze, m-kwych fotelach (strasznie twarde) i szyberdachu czy tam panoramie.


W piątek rozmawiałem ze sprzedawcą i mówił, że terminy się ostatnio znacznie skróciły, właśnie z 20 do 10 msc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.